U TEB-ovom časopisu "Financije, pravo i porezi" br. 10/22 objavljen je članak "Oglašivačka pravila u medijima i telekomunikacijama". Autor članka je doc. dr. sc. Dragan Zlatović.

Oglašavanje u medijima realizira se kupovanjem medijskog vremena i prostora. Ovakvo oglašavanje je strogo odvojeno od uredničkog i novinarskog rada u medijima, te se ne smije dogoditi da određeni medij u svom redovitom djelovanju, odnosno kroz novinarske priloge i slično vrši prikriveno oglašavanje određenog subjekta, kako u pozitivnom aspektu tako i u negativnoj slici o toj osobi, bilo fizičkoj ili pravnoj. U medijima se oglašavanje pozicionira u strogo određenim oglasnim vremenima i prostorima. U ovome članku autor piše o normativnom okviru u vezi s oglašavanjem u medijima i elektroničkoj komunikacijskoj mreži.

Pretplatnici internet izdanja časopisa članak mogu pročitati na sljedećoj poveznici: Pročitaj članak

Pretplatu na časopis "Financije, pravo i porezi" možete obaviti na sljedećoj poveznici: Pretplati se na FIP

Natrag