Obavijest o rokovima i načinu podnošenja propisanih izvješća za poduzetnike i računovodstvene servise s područja pogođenih potresom

Na internet strancama Porezne uprave dana 7.1.2021. objavljena je Obavijest o rokovima i načinu podnošenja propisanih izvješća za poduzetnike i računovodstvene servise s područja pogođenih potresom.

Obavijest prenosimo u cijelosti:

"Poduzetnici i/ili računovodstveni servisi s područja pogođenih potresom koji nisu u mogućnosti pravovremeno ispuniti obveze podnošenja propisanih izvješća Poreznoj upravi po svim osnovama, propisana izvješća mogu podnijeti naknadno tijekom siječnja 2021. godine, nakon ponovne uspostave veze sa sustavom e Porezna ili kada se stvore ostali potrebni preduvjeti, kao primjerice prikupljanje potrebne dokumentacije. U navedenim slučajevima nije potrebno podnositi pojedinačne zahtjeve za povrat u prijašnje stanje. Na knjigovodstvenim karticama poreznih obveznika neće se obračunavati kamate zbog kašnjenja prilikom podnošenja propisanih izvješća (obrazaca) uslijed nastalih okolnosti.
Porezni obveznici koji nisu korisnici sustava ePorezna, a čijim je nadležnim ispostavama Porezne uprave uslijed potresa onemogućen rad, propisana izvješća mogu dostaviti na slijedeće adrese:
  • porezni obveznici s područja Petrinje i Gline propisana izvješća podnose na adresu Ispostave Petrinja u Gvozdu, Trg dr. Franje Tuđmana 6
  • porezni obveznici s Područnog ureda Sisak i Ispostave Sisak dostupni su na adresi Sisak, Ante Starčevića 26.
Pozivamo poduzetnike i računovodstvene servise da, u skladu s mogućnostima, prate objave na stranicama Porezne uprave gdje će se redovito ažurirati informacije o daljnjim načinima i rokovima postupanja ovisno o svim objektivnim okolnostima."

Obavijest možete pogledati i na stranicama Porezne uprave na sljedećoj poveznici: https://www.porezna-uprava.hr/Stranice/Vijest.aspx?NewsID=3079&List=Vijesti

​​

Natrag