U slučaju nezadovoljstva vezano uz kupnju robe i/ili poslovanje trgovca, potrošači imaju mogućnost i pravo podnošenja pisanog prigovora trgovcu kako bi ostvarili prava koja im temeljem Zakona o zaštiti potrošača pripadaju. U članku pojašnjavamo koje su obveze trgovca u odnosu na omogućavanje potrošačima podnošenje pisanih prigovora i nakon zaprimljenog prigovora, zbog kojih razloga potrošači trgovcima najčešće podnose prigovore i na koje načine potrošači mogu ostvarivati zaštitu svojih prava u izvansudskom i sudskom postupku, kada ta prava ne uspiju ostvariti kod trgovca.

Detaljno o navedenoj temi možete pročitati u TEB-ovom časopisu "Financije, pravo i porezi" br. 6/25, u članku " Podnošenje i rješavanje prigovora potrošača u trgovini na malo“, autora/autorice Darka Marečić.

----------

Osigurajte jednostavnu, brzu i praktičnu primjenu računovodstvenih, poreznih i ostalih propisa u praksi kroz neograničeno telefonsko savjetovanje, popuste na TEB-ovim seminarima i webinarima, stručne, aktualne i praktične članke, jedno pisano mišljenje i ostale pogodnostiDetaljne informacije o svim pogodnostima koje ostvarujete odabirom TEB-ovog sustava usluga i pretplatom na časopis „Financije, pravo i porezi“ pogledajte na:

Natrag