U Nar. nov. br. 14 od 7. veljače 2024. objavljen je Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencija humanitarne pomoći koji stupa na snagu 8. veljače 2024.

Pravilnikom se propisuje sadržaj i način vođenja evidencija humanitarne pomoći.

Što se tiče nadležnosti za vođenje evidencija, čl. 2. Pravilnika propisano je sljedeće:

Upravno tijelo županije odnosno Grada Zagreba prema mjestu sjedišta, odnosno prebivališta organizatora prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći, u čijem je djelokrugu obavljanje povjerenih poslova državne uprave koji se odnose na prikupljanje i pružanje humanitarne pomoći (u daljnjem tekstu: nadležno upravno tijelo), na području svoje nadležnosti, vodi evidenciju:

– neprofitnih pravnih osoba kojima je priznat status stalnog prikupljača humanitarne pomoći

– organizatora humanitarnih akcija kojima je odobreno provođenje humanitarnih akcija.

Ministarstvo nadležno za poslove socijalne skrbi vodi slijedeće evidencije za područje Republike Hrvatske:

– evidenciju neprofitnih pravnih osoba kojima je priznat status stalnog prikupljača humanitarne pomoći temeljem rješenja nadležnih upravnih tijela

– evidenciju organizatora humanitarnih akcija kojima je odobreno provođenje humanitarnih akcija temeljem rješenja nadležnih upravnih tijela.

Pravilnikom su propisani obrasci kao i njihov sadržaj.

U istim Nar. nov. objavljeni su i sljedeći pravilnici:

Natrag