Za gledanje kupljenih webinara potrebno je prijaviti se na TEB-ovu stranicu.

Svi koji žele kupiti TEB-ov webinar trebaju popuniti narudžbenicu (sa svim podacima), te uplatiti punu cijenu kotizacije.

Nakon primljene potvrde o uplati, na adresu elektroničke pošte koja je navedena u narudžbenici dostavit ćemo pristupne podatke za gledanje webinara i preslike slajdova predavača u PDF-u. Webinar će se moći pogledati u roku od tri (3) radna dana od dostavljanja pristupnih podataka i prezentacija.

Svaki pojedini kupac webinara ima pravo postaviti tri pisana pitanja iz područja koja se obrađuju na webinaru. Pitanja je nakon gledanja webinara potrebno dostaviti u TEB na adresu elektroničke pošte teb@teb.hr, u roku od jednog (1) radnog dana od isteka roka za gledanje webinara. Na pisana pitanja odgovoriti će TEB-ovi savjetnici putem maila.

Program:

1. Novosti koje propisuje nova Uredba o uredskom poslovanju

  • Obveznici primjene nove Uredbe
  • Propisani rokovi
  • Najvažnije novosti prema novoj Uredbi:

- elektronička komunikacija
- obveza povezivanja informacijskih sustavauredskog poslovanja i službene evidencije
- obveza evidentiranja pismena u informacijskom sustavu uredskog poslovanja
- elektronički oblik informacijskog sustava uredskog poslovanja

2. Pojmovi, pravila i mjere uredskog poslovanja

  • Što su klasificirani a što neklasificirani podaci
  • Pojmovi koji se u Uredbi koriste
  • Kako se obavlja službeno dopisivanje
  • Informacijski sustav uredskog poslovanja
  • Obavijest o radnom vremenu

3. Primitak, otvaranje i pregled pismena i pošiljki

  • Postupanje s pismenima primljenim elektroničkim putem
  • Kako se postupa s nečitko zaprimljenim pismenima
  • Kako se primaju pošiljke dostavljene putem davatelja poštanskih usluga?
  • Osobna dostava i postupanje s istom
  • Dvosmjerna komunikacija prema Uredbi
  • Postupanje sa zaprimljenim pošiljkama
  • Oštećene pošiljke i štetne po zdravlje

4. Obrada, razvrstavanje i dostava predmeta

  • Obrada u informacijskom sustavu uredskog poslovanja
  • Dostavnice i povratnice
  • Način razvrstavanja predmeta
  • Grupe brojčanih oznaka
  • Klasifikacija prema upravnom području ili djelatnosti i vremenu
  • Klasa i ur. broj

5. Dostava pismena u rad i administrativno tehnička obrada

  • Dostava i raspoređivanje
  • Postupanje službene osobe javnopravnog tijela
  • Službeno dopisivanje
  • Ovjera sadržaja i oznaka akta
  • Tekst i potpis akta
  • Oznaka stupnja tajnosti

6. Otprema i priprema za pismohranu

  • Način i oblik otprema
  • Otprema akta u fizičkom obliku
  • Podaci o otpremljenim aktima
  • Postupanje sa završenim predmetima
  • Izlučivanje i predaja nadležnoj arhivi
  • Uvođenja novih tehničkih i tehnoloških rješenja

7. Informacijski sustavi brojčane oznake

  • Što mora omogućavati informacijski sustav
  • Sigurnosni zahtjevi
  • Popis brojčanih oznaka
  • Novoustrojena tijela i rok za uspostavu sustava

Predavačica: TEB-ova viša savjetnica Ljubica Đukanović, mag. iur.

Materijal za webinar: Prezentacije u pdf. formatu dostavljaju se na adresu elektroničke pošte koja je navedena u narudžbenici.

Kotizacija obuhvaća:

1. gledanje (i slušanje) webinara

2. preslike slajdova u PDF-u

3. pravo na 3 pisana mišljenja na 3 postavljena pisana pitanja

Uplata: Kotizacija se uplaćuje unaprijed, na IBAN TEB-a: HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Nakon primljene potvrde o uplati kotizacije za webinar, na adresu elektroničke pošte koja je navedena u narudžbenici dostavljamo pristupne podatke za gledanje webinara i preslike slajdova u PDF-u.