Mjesto i vrijeme održavanja:   

  • Zagreb, 21.03.2019. (četvrtak), Hotel International, Miramarska cesta 24
    (evidencijski broj usavršavanja: 2019-0059)

 

Početak usavršavanja: u 9,15 (prijam sudionika od 8,30)

Završetak usavršavanja: u 16,45

stanka za kavu: od 11,30 do 12,00

stanka za ručak: od 13,30 do 14,30

 

Program usavršavanja:

  • Priprema dokumentacije o nabavi
    • Potreba za uslugom
    • Potreba za robom (nabava vs. najam)
    • Istraživanje tržišta (operateri, zakonodavstvo)
    • Prikupljanje potreba
    • Izrada tehničke specifikacije za postupak nabave elektroničke komunikacijske usluge u pokretnoj i nepokretnoj mreži
    • Izračun procijenjene vrijednosti nabave
    • Definiranje nabavnih grupa
    • Izrada troškovnika
    • Odabir postupka i načina nabave
    • Odabir Jamstva
    • ESPD, Dokazi Sposobnosti
    • ENP, primjeri
    • Definiranje ugovornih kazni
    • Prethodno savjetovanje i Izvješće
    • Pregled prakse DKOM-a uz
  • Realizacija Ugovora
    • Komunikacija s odabranim ponuditeljem
    • Migracija na naprednije usluge i optimizacija usluga
    • Aktivacija usluga
    • Rješavanje Zahtjeva pretplatnika za vrijeme trajanja ugovorne obaveze
    • Kvaliteta i sigurnost usluge
    • Rješavanje prigovora
  • Praćenje i kontrola izvršenja ugovora i okvirnog sporazuma
    • Elementi praćenja
    • Kako izraditi kvalitetni obrazac za praćenje
    • Kako definirati “okidače” u svrhu kontrole izvršenja

Nikola Šamec, dipl. ing. prometa (8 šk sati)

 

Pisani materijal: Mapa s prezentacijama predavača i oglednim primjerima.

Kotizacija: Naknada po sudioniku za program iznosi 1.200,00 kn (s PDV-om). Naknada za drugog i svakog sljedećeg sudionika iz iste tvrtke iznosi 1.100,00 kn (s PDV-om). U naknadu su uključeni kava/čaj i slastice za vrijeme stanke za kavu, te topli buffet po izboru šefa kuhinje za vrijeme stanke za ručak.

Pogodnosti:

Pretplatnici TEB-ovog priručnika Sustav javne nabave plaćaju kotizaciju u iznosu od 1.100,00 kn (s PDV-om) po svakom polazniku (ako je pretplata za 2019. godinu plaćena).

Prijavom na redovito usavršavanje zakazano i za dan 22.3.2019. plaća se jedinstvena kotizacija po polazniku u iznosu od 2.000,00 kn (s PDV-om). Za korištenje ove pogodnosti potrebno je ispuniti prijavnice za oba dana.

Predviđeni termini popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata. Kotizacija će se u gotovini moći uplatiti na recepciji TEB-a prije ulaska u dvoranu samo iznimno, ako broj polaznika neće biti veći od 50.

Uplata: Naknada za sudjelovanje se uplaćuje u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: Molimo Vas popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: teb@teb.hr, fax: 01 46 11 411 ili na ulazu u dvoranu.

Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01/ 4571-640.

O izvođačima programa:

NIKOLA ŠAMEC, poslijediplomski studij na području inteligentnih informacijskih sustava u tijeku, savjetnik u Središnjem državnom uredu za središnju javnu nabavu gdje obavlja poslove upravljanja nabavnim kategorijama vezanih uz informacijsko komunikacijsku tehnologiju. Ranije je stjecao iskustvo na području ICT i javne nabave u Državnoj upravi za zaštitu i spašavanje kao voditelj odjela za telekomunikacijske i radiokomunikacijske tehnologije u Službi 112. U području javne nabave ICT usluga, roba i radova od 2008. godine  i posjeduje certifikat u području javne nabave. Sudjelovao je u Twinning Light projektu “Podrška daljnjem razvitku i jačanju sustava središnje javne nabave unutar Središnjeg državnog ureda za središnju javnu nabavu”. Sudjeluje na stručnim savjetovanjima, konferencijama, seminarima i radionicama vezanih iz područja javne nabave i ICT-a.