Termin održavanja

  • Zagreb, 26. studenoga 2019. (utorak), Hotel Central Zagreb, Branimirova 3 (ulaz iz Petrinjske ulice)

Vrijeme održavanja:

  • Početak: 9,00 h (prijam od 8,30 h)
  • Očekivano trajanje praktikuma: 9,00 - 14,30 sati

Program:

  1. Obveza i svrha popisa
    • tko sve mora i kada raditi inventuru?
    • datum provedbe popisa i svođenje na 31.12.
  2. Organizacija i provedba godišnjeg popisa (od plana do odluke o inventurnim razlikama)
    • odgovornost uprave i popisnih komisija
    • tko (ne)može biti član popisne komisije?
    • koje su obveze popisne komisije?
    • koju imovinu i obveze treba popisati?
    • kako pripremiti i označiti imovinu za popis?
    • kako se popisuju potraživanja i obveze, softver, roba na tuđem skladištu i dr.?
    • utvrđivanje viškova i manjkova i sastavljanje izvještaja o popisu
    • donošenje odluke o rezultatima popisa
  3. Nadzor nad provedbom popisa
    • odluka o popisu i popisnim komisijama
    • upute popisnim komisijama
    • nadzor nad provedbom popisa, uzimanje uzorka i naknadni nadzor
  4. Računovodstveni i porezni tretman inventurnih razlika na imovini
    • evidentiranje viška
    • dopušteni kalo, rastep, kvar i lom
    • moramo li na manjak platiti porez?
    • može li se manjak knjižiti na teret društva?
    • oporezivanje manjka PDV-om, porezom na dobit i porezom na dohodak
    • uključivanje/isključivanje viška i manjka u financijskim izvještajima i poreznim prijavama
  5. Postupanje sa sumnjivim, spornim i nenaplativim potraživanjima i obvezama
    • vrijednosno usklađenje i otpis potraživanja i obveza
    • utjecaj umanjenja potraživanja/obveza na obvezu PDV-a i poreza na dobit
  6. Postupanje s oštećenom, nekurentnom i neupotrebljivom imovinom
    • vrijednosno usklađenje dugotrajne materijalne imovine
    • vrijednosno usklađenje robe i dr. zaliha
    • porezni efekti umanjenja vrijednosti imovine
  7. Rashodovanje i otpis (uništenje) robe, sitnog inventara i dugotrajne materijalne imovine
  • postupanje i potrebna dokumentacija
  • kada moramo pozvati Poreznu upravu?
  1. Evidentiranje i oporezivanje inventurnih razlika kod obrtnika
  • višak i manjak dobara – primitak obrtnika ili ne?
  • porezni tretman manjkova kod obrtnika

Pisani materijal:

  • Preslike prezentacija predavača

Predavači:

Irena Slovinac, dipl. oec. i Domagoj Zaloker, dipl. oec.

Kotizacija:

Naknada za seminar iznosi 825,00 kn (s PDV-om) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, blok, olovku, sendvič i osvježavajući napitak.

Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 725,00 kn (s PDV-om).

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a i potpisnike Ugovora o poslovnom savjetovanju naknada iznosi 725,00 kn (s PDV-om) po polazniku, ako je obveza za 2019. podmirena

Uplata: Naknada za sudjelovanje na praktikumu uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a: HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB putem web prijavnice, maila: teb@teb.hr ili faxa: 01 46 11 411.

*OVLAŠTENI REVIZORI: prema dobivenoj prethodnoj suglasnosti Ministarstva financija, prisustvom na ovom seminaru ovlaštenim revizorima priznat će se 5 bodova stalnog stručnog usavršavanja i to: 2 boda iz računovodstvenih područja, 1 bod iz revizorskih područja i 2 boda iz ostalih područja.

Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje praktikuma.

U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza praktikuma. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.