Vrijeme održavanja: 31.3.2020. (utorak)

  • Početak u 9,30 h
  • Postupak prijavljivanja polaznika putem dostavljene poveznice (linka) počinje od 8,00 sati

Program:

1. JOPPD – ispravci i dopune

  • načini ispravka  JOPPD-a
  • kada i kako se radi dopuna JOPPD-a
  • više ispravaka i dopuna izvornog obrasca
  • primjeri ispravka i dopune JOPPD-a

2. Novi neoporezivi primici

  • premije dopunskog i dodatnog zdravstvenog osiguranja
  • troškovi prehrane, smještaja, nagrade
  • primici radnika u nepunom radnom vremenu i zaposlenih umirovljenika
  • novi rokovi za podnošenje JOPPD-a za neke primitke
  • premije za dobrovoljno mirovinsko osiguranje

3. Isplata dividende i udjela u dobiti

  • oporezivanje isplata dividendi i udjela u dobiti
  • neoporezive isplate
  • isplata predujmova dividendi i udjela u dobiti
  • isplate nerezidentima               

4. Primjena najniže osnovice za obračun doprinosa

  • kada se primjenjuje
  • način utvrđivanja razmjernog dijela osnovice
  • primjeri i popunjavanje JOPPD obrasca: bolovanje - naknada niža od najniže osnovice; neplaćeni dopust i neopravdani izostanak

5. Rad umirovljenika bez obustave mirovine

  • tko i koliko se može raditi
  • sklapanje aneksa/ugovora o radu
  • prijava na mirovinsko osiguranje
  • način obračuna plaće, primjene osobnog odbitka i iskazivanje u JOPPD
  • umirovljenici kao članovi uprave
  • ostali slučajevi kada im se ne obustavlja mirovina (ugovor o djelu, domaća radinost, djelatnost poljoprivrede i šumarstva)

6. Oslobođenja od doprinosa na plaću

  • prvo zapošljavanje: uvjeti i razdoblje oslobođenja, iskazivanje u JOPPD
  • mlade osobe: propisani uvjeti; raskid radnog odnosa i zapošljavanje kod novog poslodavca; oslobođenje/umanjenje poreza na dohodak; kako popuniti JOPPD
  • oslobođenje prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja i JOPPD
  • isplata ostalih primitaka
  • kako se koristi oslobođenje kod spajanja, pripajanja i drugih oblika reorganizacije

7. Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom i isplata plaće

  • tko može a tko ne može dobiti potporu
  • uvjeti koji moraju biti zadovoljeni
  • iznos i trajanje subvencije
  • dokumentacija i dokazi
  • obrtnici i potpore
  • obračun plaće za vrijeme primanja potpore
  • obračun plaće za vrijeme samoizolacije
  • smanjenje plaće?

8. Odgoda/obročna otplata poreza i doprinosa

Nakon izlaganja odgovoriti ćemo na sva pitanja sudionika webinara.

Predavači: TEB-ove savjetnice: mr. sc. Mirjana Paić Ćirić i Jasminka Rakijašić 

Materijal: Prezentacije se polaznicima dostavljaju se na mail u PDF-u, po uplati kotizacije.

Kotizacija: Naknada za webinar iznosi 850,00 kn (680,00 kn + 170,00 kn PDV-a) po sudioniku.

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a i potpisnike Ugovora o poslovnom savjetovanju naknada iznosi 750,00 kn (s PDV-om) po polazniku, ako je obveza za 2020. podmirena.

Uplata: Kotizacija se uplaćuje unaprijed, na IBAN TEB-a: HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice.

Kako se prijaviti i sudjelovati na TEB-ovom internet seminaru?

  • prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obaveznim podacima putem TEB-ove internet stranice;
  • kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru);
  • potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u TEB najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara;
  • na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara u 8,00 sati TEB će dostaviti poveznicu (link) na webinar;
  • webinar se održava putem platforme ZOOM pa je potrebno instalirati besplatnu aplikaciju putem jednostavnih uputa na ekranu, pri čemu vam u slučaju potrebe može pomoći TEB;
  • poveznica (link) na webinar je aktivan od trenutka dostavljanja;
  • putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonu (eng. waiting room);
  • prije početka webinara, TEB-ovi administratori provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
  • nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
  • u uvodnom izlaganju polaznicima će biti objašnjen način rada i komunikacije s predavačima.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na TEB-ovim internet seminarima:

  • webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
  • potrebna je širokopojasna internet veza (žičana ili bežična);
  • potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetooth-a);
  • mikrofon je opcionalan (nije obvezan) - polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
  • web kamera je opcionalna (nije obvezna) - polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju bilo kakvih poteškoća, polaznici webinara mogu se na dan webinara javiti na telefon: 099 455 77 55

Molimo da nam svojom pravovremenom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.