Datum održavanja: 11.11.2021. (četvrtak)
Početak: 10,00 h
Trajanje izlaganja: oko 120 minuta s odgovorima na pitanja

Svaki poslodavac prikuplja čitav niz osobnih podataka svojih zaposlenika i u različite svrhe. Ta činjenica čini ga voditeljem obrade u smislu Uredbe (EU) 2016/679, poznatije pod nazivom GDPR. Da bi dokazali usklađenost s GDPR-om i njegovim načelima, obveznici primjene (voditelji obrade i izvršitelji obrade) dužni su poduzimati brojne radnje, donositi odgovarajuće akte,te regulirati i/ili revidirati svoje postojeće odnose.

Na ovom webinaru ćemo govoriti o primjeni GDPR-a u odnosu na vlastite zaposlenike kao jednu od kategorija ispitanika s kojom se svaki poslodavac susreće u obavljanju svojih djelatnosti, zadaća ili funkcija. Koncept, te praktični i životni primjeri izneseni na ovom webinaru mogu poslužiti polaznicima kao smjernica za dokazivanje usklađenosti i u odnosu na druge kategorije ispitanika.

 

Program:

  1. Načela obrade osobnih podataka
  2. Obveze poslodavca kao voditelja obrade prema GDPR-u
  3. Analiza rizika (GAP analiza) obrade osobnih podataka zaposlenika
  4. Definiranje svrhe i osnova obrade s prikazom na primjerima zaposlenika
  5. Obveze poslodavca u vezi transparentne obrade podataka zaposlenika
  6. Primjeri provedbe organizacijskih i tehničkih mjera zaštite podataka zaposlenika
  7. Angažiranje izvršitelja obrade u odnosu na obradu podataka zaposlenika
  8. Vođenje evidencije aktivnosti obrade s prikazom na praktičnim primjerima
  9. Video nadzor na radnom mjestu – koraci i primjeri odluka poslodavca
  10. Postupanje s osobnim podacima kandidata za posao
  11. Natječaji za zapošljavanje s gledišta zaštite osobnih podataka
  12. Što s osobnim podacima nakon prestanka radnog odnosa?
  13. Koliko dugo i na koji način čuvati osobne podatke zaposlenika?
  14. Kada se s obzirom na obradu podataka zaposlenika mora raditi Procjena učinka na zaštitu podataka?
  15. Obveze poslodavca u vezi zaštite osobnih podataka prema Zakonu o radu
  16. Obveze poslodavca s više od 20 zaposlenih
  17. Odgovori na pitanja polaznika

Predavač: TEB-ov viši savjetnik Vedran Jelinović, dipl. iur. 

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru/praktikumu iznosi 550,00 kn sa PDV-om (440,00 kn + 110,00 kn PDV-a) po sudioniku.
Drugi i svaki slijedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju sa 10% popustau iznosu od 495,00 kn s PDV-om (396,00 kn + 99,00 PDV-a).

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a naknada po polazniku umanjuje se za 20% i iznosi 440,00 kn (352,00 kn + 88,00 PDV-a), ako je obveza za 2021. podmirena.

Za potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja naknada po polazniku umanjuje se za 50% i iznosi 275,00 kn (220,00 kn + 55,00 PDV-a), ako je obveza za 2021. podmirena.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: Prethodna prijava je obvezna i molimo da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala pošaljete prijavnicu i uplatite kotizaciju čim prije, a najkasnije 1 radni dan prije održavanja.

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kada se iz iste organizacije prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.