Vrijeme održavanja: 14.10.2021. (četvrtak)
Početak: 10,00 h
Trajanje izlaganja:120 minuta

* 2 boda za ovlaštene revizore

Poduzetnici i pravne osobe često imaju robu ili druge zalihe koje su oštećene, zastarjele ili im je protekao rok upotrebe, te dugotrajnu imovinu koja je neispravna, zastarjela ili neupotrebljiva iz nekog drugog razloga. Na webinaru će se kroz primjere pojasniti postupanje s ovom imovinom u skladu s računovodstvenim i poreznim propisima.

Program:

  • Uništenje i otpis robe i drugih zaliha
    • postupanje s oštećenim i neupotrebljivim zalihama
    • potrebna dokumentacija i isknjiženje uništenih zaliha
    • obveza plaćanja PDV-a pri uništenju
    • kada i pod kojim uvjetima otpis zaliha može biti porezno priznat
    • prodaja zaliha kao otpad
  • Rashodovanje i uništenje dugotrajne materijalne imovine
    • postupanje s oštećenom i neupotrebljivom imovinom
    • rashodovanje imovine
    • uništenje rashodovane imovine, potrebna dokumentacija i isknjiženje
    • prodaja i darovanje rashodovane dugotrajne imovine
    • porezni tretman prilikom rashodovanja i uništenja imovine
  • Rashodovanje i uništenje sitnog inventara
  • Primjeri prijedloga o postupanju s neupotrebljivom imovinom, odluka o rashodovanju i otpisu, zahtjeva za uviđaj Poreznoj upravi
  • Odgovori na pitanja

Predavačica: TEB-ova viša savjetnica Irena Slovinac, dipl. oec. 

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 400,00 kn po sudioniku.

Drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju sa 10% popusta, u iznosu od 360,00 kn.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a naknada po polazniku umanjuje se za 20% i iznosi 320,00 kn, ako je obveza za 2021. podmirena.

Za potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja naknada po polazniku umanjuje se za 50% i iznosi 200,00 kn, ako je obveza za 2021. podmirena.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom praktikumu revizorima priznati 2 boda iz računovodstvenog područja. Ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu sa točnim podacima, a u kućici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj radi priznavanja bodova.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.