Vrijeme održavanja: 29.9.2021. (srijeda)
Početak: 10,00 h
Trajanje izlaganja: 150 minuta + odgovori na pitanja

* 2 boda za revizore

Program:

  1. Isporuke na daljinu i primjena novih postupaka oporezivanja PDV-om
    • E-trgovina od 1.7.2021.– koja pravila se primjenjuju?
    • Primjena novih posebnih postupaka oporezivanja od 1.7.2021.
    • Nova pravila kod isporuka na daljinu unutar EU-a
    • Oporezivanje usluga obavljenih osobama koje nisu porezni obveznici (B2C)
    • Primjena OSS (One Stop Shop) sustava od 1.7.2021.
    • Vođenje evidencija za isporuke na daljinu
    • Tko obvezno podnosi novi Obrazac e-trgovina?
    • Što obuhvaća IOSS (Import One Stop Shop)?
    • Ukidanje oslobođenja od plaćanja PDV-a pri uvozu pošiljki male vrijednosti
    • Poseban postupak za prijavu i plaćanje PDV-a pri uvozu
    • Primjeri poslovnih događaja prema novim posebnim postupcima
  2. Prijava PDV-a u OSS sustavu
    • Prijava u novi elektronički sustav OSS - tko može biti korisnik?
    • Kako se prijavljuje PDV obračunat za isporuke na daljinu?
    • Kako se podmiruje PDV prema drugim članicama EU-a?
    • Knjigovodstveno iskazivanje inozemnog PDV-a
  3. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačica: TEB-ova viša savjetnica mr. sc. Ida Dojčić, dipl. oec.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara. 

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 600,00 kn po sudioniku.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju 540,00 kn.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada po polazniku umanjuje se za 20% i iznosi 480,00 kn, ako je obveza za 2021. podmirena. 

Za potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja naknada po polazniku umanjuje se za 50% i iznosi 300,00 kn, ako je obveza za 2021. podmirena.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, molimo vas da kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija smo dobili prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 2 boda stalnog stručnog usavršavanja iz ostalih područja. Ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu sa točnim podacima, a u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj radi priznavanja bodova.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.