Naplata potraživanja putem e-Ovrhe na propisanim obrascima od 15.9.2021.

  • Novi pravilnici – novi obrasci i obvezna elektronička ovrha od 15.9.
  • Provedba ovrhe na plaći

Datum održavanja: 27. rujna 2021. (ponedjeljak)
Početak: u 10,00 sati
Trajanje predavanja: oko 120 minuta + odgovori na pitanja

 

Na temelju posljednjih izmjena i dopuna Ovršnog zakona (Nar. nov., br. 131/20) donesena su i objavljena u Narodnim novinama dva pravilnika, koji oživotvoruju svrhu spomenutih izmjena Ovršnog zakona, a taje pojednostavljenje i moderniziranje ovršnog postupka koji bi se trebao provoditi brzo i efikasno uz što manje troškova. Jedan od njih je novi Pravilnik o naknadi i nagradi javnih bilježnika u ovršnom postupku (Nar. nov., br. 9/21) koji je stupio na snagu 11.2.2021., a drugi je Pravilnik o obrascima u ovršnom postupku, načinu elektroničke komunikacije između sudionika i načinu dodjele predmeta u rad javnom bilježniku (Nar. nov., br. 43/21 i 87/21) koji je stupio na snagu 15.9.2021. Time je u hrvatsko ovršno pravo s danom 15.9.2021. uvedena elektronička ovrha (e-Ovrha).

Na ovome webinaru govorimo o tome kako naplatiti svoje potraživanje od dužnika putem sustava e-Ovrhe (na temelju vjerodostojne isprave poput računa, izvatka i poslovnih knjiga i dr.) i kako provesti ovrhu na plaći.

Program:

  1. U kojem roku se mora pokrenuti ovršni postupak (što ako je tražbina zastarjela)?
  2. Kako se i za koje tražbine računaju zastarni rokovi?
  3. Na koji način se od 15.9.2021. podnosi prijedlog za ovrhuna temelju vjerodostojne isprave?
  4. U kojim slučajevima i za koje vjerovnike nije obvezna e-Ovrha?
  5. U kojem roku vjerovnik može očekivati ovršnost i pravomoćnost rješenja o ovrsi?
  6. Kako dužnik može osporavati tražbinu u ovršnom postupku?
  7. Koliko iznose troškovi ovršnog postupkai tko ih plaća?
  8. Što mora platiti dužnik nakon što primi obavijest javnog bilježnika (opomenu pred rješenje o ovrsi)?
  9. Kako pokrenuti postupak naplate protiv osobe s prebivalištem ili sjedištem izvan RH?
  10. Na kojim predmetima ovrhe se provodi izvansudska ovrha?
  11. Koje su obveze poslodavca u provedbi ovrhe na plaći?
  12. Koja primanja iz radnog odnosa se mogu i smiju isplaćivati na zaštićeni račun, a koja ne?
  13. Kako se provodi ovrha na primanjima osoba koje ostvaruju samo drugi dohodak?
  14. Na koji način se od 15.9.2021. podnosi prijedlog za ovrhu na temelju ovršne isprave?
  15. Odgovori na pitanja polaznika

Predavač: TEB-ov viši savjetnik Vedran Jelinović, dipl. iur.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara. 

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 550,00 kn (440,00 kn + 110,00 kn PDV-a) po sudioniku. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju u iznosu od 500,00 kn (400,00 kn + 100,00 PDV-a).

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a naknada po polazniku iznosi 450,00 kn (360,00 + 90,00 kn PDV-a), ako je obveza za 2021. podmirena.

Za potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja naknada po polazniku iznosi 400,00 kn (320,00 + 80,00 PDV-a), ako je obveza za 2021. podmirena.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, molimo vas da dostavite prijavnicu i uplatite kotizaciju čim prije, a najkasnije 1 radni dan prije održavanja.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom webinaru pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju bilo kakvih nejasnoća ili poteškoća, molimo nazovite našu službu na tel.:  01/ 45 71 640, ili nam se javite na e-mail: teb@teb.hr.

Polaznici će na dan održavanja webinara moći nazvati dežurnog operatera na broj koji ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u, u slučaju bilo kakvih poteškoća kod povezivanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.