PDV kod proračuna i proračunskih korisnika

 

Vrijeme održavanja: 15.5.2020. (petak)

  • Početak u 9,30 sati
  • Trajanje izlaganja: oko 180 minuta + odgovori na pitanja

Program:

1. Proračunski korisnici – ulazak u sustav PDV-a tijekom godine (novi P-PDV obrazac)

2. Kada se proračunski korisnici moraju registrirati za potrebe PDV-a?

3. Iskazivanje podataka u PDV obrascu na propisanim pozicijama

4. Oporezive i oslobođene usluge/isporuke – što se iskazuje u PDV obrascu?

5. Korištenje pretporeza – privremeni % za 2020. godinu

6. Stjecanje dobara kod proračunskih korisnika – kada nastaje obveza PDV-a?

7. Prijenos porezne obveze – usluge primljene od ino-poduzetnika

8. Prijenos porezne obveze u tuzemstvu – primljene građevinske usluge

9. Plaćanje PDV-a sukladno novim mjerama – što je novo?

10.Knjiženja PDV-a kod obveznika PDV-a upisanih u Registar obveznika, koji primjenjuju postupak oporezivanja prema obavljenim isporukama

11. Računi na kojima se knjiže obveze i potraživanja za PDV

12. Primjeri knjiženja ▪ isporuka (izlaznih računa) ▪ nabave (ulaznih računa) ▪ primljenih i danih predujmova ▪ obveza i potraživanja za PDV iz obrasca PDV ▪ ispravaka pretporeza ▪ ispravka i otpisa potraživanja u kojima je sadržan PDV ▪ kod poslovanja preko jedinstvenog računa lokalne riznice

13. Upute za knjiženja PDV-a kod obveznika PDV-a upisanih u Registar obveznika, koji primjenjuju postupak oporezivanja prema naplaćenim isporukama

14. Knjiženja PDV-a kod proračuna/korisnika koji su registrirani za potrebe PDV-a (obveznici poreza na stjecanje dobara i primljene usluge) - primjer

15. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačice: TEB-ove više savjetnice mr. sc. Ida Dojčić i Nikolina Bičanić, dipl. oec.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija: Naknada za webinar - praktikum iznosi 700,00 kn (560,00 kn + 140,00 kn PDV-a) po sudioniku.

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a i potpisnike Ugovora o poslovnom savjetovanju naknada iznosi 600,00 kn (480,00 kn + 120,00 kn PDV-a) po polazniku, ako je obveza za 2020. podmirena.

Za uplate kotizacije do 13.5.2020. odobravamo 20% popusta na navedene cijene!

Cijena s popustom iznosi: 560,00 kn (448,00 + 112,00 kn PDV-a)

Za pretplatnike FIP-a i potpisnike Ugovora o poslovnom savjetovanju 480,00 kn (384,00 + 96,00 kn PDV-a)

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, molimo vas da kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije dan prije održavanja.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice.

Kako se prijaviti i sudjelovati na TEB-ovom internet seminaru (webinaru)?

  • Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obaveznim podacima putem TEB-ove internet stranice;
  • Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate kotizacije nije moguće pristupiti webinaru);
  • Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u TEB najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara;
  • Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara u 8,00 sati TEB će dostaviti poveznicu (link) na webinar;
  • Polaznici webinara koji na svojim računalima nemaju instaliranu aplikaciju platforme ZOOM, putem koje se izvode TEB-ovi internet seminari, moraju na svoje računalo instalirati i pokrenuti ( download and run) predmetnu aplikaciju. Aplikacija je besplatna i instalira se i pokreće klikom na gore navedenu poveznicu. Postupak je jednostavan i brz;
  • Poveznica (link) na webinar je aktivan od trenutka dostavljanja;
  • Putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (eng. waiting room). Polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
  • Svi polaznici će u jednom trenutku na svojim ekranima imati dijaloški okvir na kojem će pisati: „Join with computer audio“. Molimo Vas da odaberete tu opciju (kliknuti na tekst: Join with computer audio);
  • Prije početka webinara, TEB-ovi administratori provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
  • Nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
  • U uvodnom izlaganju polaznicima će biti objašnjen način rada i komunikacije s predavačima.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na TEB-ovim internet seminarima:

  • webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
  • potrebna je širokopojasna internet veza (žičana ili bežična);
  • potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetooth-a);
  • mikrofon je opcionalan (nije obvezan) - polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
  • web kamera je opcionalna (nije obvezna) - polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon:

099 455 77 55

Molimo da nam svojom pravovremenom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.