Datum održavanja: 27.10.2021. (srijeda)
početak: 9,30 sati
Trajanje izlaganja: oko 150 minuta + odgovori na pitanja

Nova Uredba o uredskom poslovanju, kojom se uređuju pravila i mjere za obavljanje poslova državne uprave i koja propisuje uvođenje obveznog informacijskog sustava uredskog poslovanja, primjenjuje se od 10.7.2021. godine na tijela državne uprave, druga državna tijela, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravne osobe s javnim ovlastima. Naputak o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja propisuje se klasifikacijski okvir za određivanje klasifikacijskih oznaka, način dodjeljivanja brojčanih oznaka te sadržaj evidencija uredskog poslovanja.

Program:

  1. Novosti koje propisuje nova Uredba o uredskom poslovanju
  • Obveznici primjene nove Uredbe
  • Propisani rokovi
  • Najvažnije novosti prema novoj Uredbi:
    • elektronička komunikacija
    • obveza povezivanja informacijskih sustava uredskog poslovanja i službene evidencije
    • obveza evidentiranja pismena u informacijskom sustavu uredskog poslovanja
    • elektronički oblik informacijskog sustava uredskog poslovanja
  1. Pojmovi, pravila i mjere uredskog poslovanja
  • Kako se obavlja službeno dopisivanje
  • Informacijski sustav uredskog poslovanja
  • Obavijest o radnom vremenu
  1. Primitak, otvaranje, pregled, obrada razvrstavanje i dostava pismena i pošiljki
  • Postupanje s pismenima primljenim elektroničkim putem
  • Kako se postupa s nečitko zaprimljenim pismenima
  • Pošiljke dostavljene putem davatelja poštanskih usluga
  • Osobna dostava i postupanje s istom
  • Dvosmjerna komunikacija prema Uredbi
  • Oštećene pošiljke i štetne po zdravlje
  • Obrada u informacijskom sustavu uredskog poslovanja
  • Način razvrstavanja predmeta
  • Grupe brojčanih oznaka
  • Klasifikacija prema upravnom području ili djelatnosti i vremenu
  • Plan klasifikacijskih oznaka
  • Službeno dopisivanje
  1. Otprema i priprema za pismohranu
  • Način i oblik otprema
  • Otprema akta u fizičkom obliku
  • Podaci o otpremljenim aktima
  • Postupanje sa završenim predmetima
  • Izlučivanje i predaja nadležnoj arhivi
  • Uvođenja novih tehničkih i tehnoloških rješenja
  1. Informacijski sustavi brojčane oznake i evidencije uredskog poslovanja
  • Što mora omogućavati informacijski sustav
  • Sigurnosni zahtjevi
  • Popis brojčanih oznaka javnopravnih tijela
  • Novoustrojena tijela i rok za uspostavu sustava
  • Podaci o prijemu pismena i sadržaj omota spisa
  1. Pitanja i odgovori

Predavačica: TEB-ova viša savjetnica Ljubica Đukanović, mag. iur.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 700,00 kn (sa PDV-om) po sudioniku.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju sa 10% popusta, u iznosu od 630,00 kn (sa PDV-om).

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a naknada po polazniku iznosi 600,00 kn (sa PDV-om), ako je obveza za 2021. podmirena.

Za potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja naknada po polazniku iznosi 500,00 kn (sa PDV-om), ako je obveza za 2021. podmirena.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.