Vrijeme održavanja: 16.11.2021. (utorak)
Početak: 10,00 sati
Trajanje izlaganja: oko 120 minuta + odgovori na pitanja

 

Program:

  1. Vrste prijava, obveznici, rokovi uspostavljanja prijava i potrebna dokumentacija
  • prijava o početku osiguranja (tiskanica M-1P)
  • prijava o prestanku-početku osiguranja za više osiguranika (tiskanica M-1PK)
  • prijava o prestanku osiguranja (tiskanica M-2P)
  • prijava o promjeni tijekom osiguranja (tiskanica M-3P)
    • promjene uz: osobne podatke, osnovu osiguranja (izaslani, mlade osobe i dr.), radno vrijeme, zanimanje, status osoba s invaliditetom, beneficirani staž, rad na određeno/neodređeno vrijeme ili puno/nepuno radno vrijeme
  • prijava o početku poslovanja obveznika plaćanja i obračunavanja doprinosa (tiskanica M-11P)
  • Specifičnosti pojedinih prijava
  1. Osnovice za ostvarivanje prava
  • Način izvođenja/prikupljanja podataka
  • Osnovice po pojedinim kategorijama osiguranika
    • za radnike kojima nije isplaćena plaća i ako je isplaćena samo za dio godine
    • za članove uprave
    • za primatelje drugog dohotka ili obavljanja druge samostalne djelatnosti i dr.
  1. Rad umirovljenika
  • Uvjeti za rad umirovljenika prema kategorijama
  • Poseban osvrt na članove uprave trgovačkih društava
  1. Elektroničke usluge Zavoda
  • Pojašnjenja vezano uz e-MPP-1
  1. Odgovori na pitanja

Predavačica: Vesna Dejanović, dipl. oec., načelnica Odjela za poslove mirovinskog osiguranja, HZMO

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 625,00 kn (500,00 kn + 125,00 kn PDV-a) po sudioniku.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog subjekta plaća kotizaciju u iznosu od 562,50 kn (450,00 + 112,50 PDV-a).

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja naknada po polazniku iznosi 500,00 kn (400,00 kn + 100,00 PDV-a), ako je obveza za 2021. podmirena.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: Prethodna prijava je obvezna i molimo da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala pošaljete prijavnicu i uplatite kotizaciju čim prije, a najkasnije 1 radni dan prije održavanja.

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kada se iz iste organizacije prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.