Početak seminara u svim gradovima i webinara: u 9,30 sati
Prijam na seminarima i webinaru: od 9,00 sati
Trajanje: do oko 14,00 sati
Prijedlogom novog Zakona o fiskalizaciji koji će stupiti na snagu dana 1.9.2025. godine, od 1.1.2026. godine uvodi se obveza izdavanja i zaprimanja eRačuna, te njihova fiskalizacija, za sve porezne obveznike upisane u registar obveznika PDV-a, dok se od 1.1.2027. godine ta obveza uvodi i za sve ostale subjekte koji nisu upisani u registar obveznika PDV-a.
Kako bismo se svi zajedno pravodobno pripremili za postupak implementacije novog Zakona o fiskalizaciji od 1.1.2026. godine, na ovom ciklusu seminara i webinaru polaznike ćemo detaljno upoznati s odredbama novog Zakona o fiskalizaciji, te izdavanju, primanju i fiskalizaciji eRačuna, ali i odgovoriti na mnoga pitanja u vezi s računovodstvenim, poreznim i pravnim aspektima izdavanja, primanja i arhiviranja računa općenito.
Mjesta i termini održavanja:
- Split, 06.05.2025. (utorak), Briig Boutique Hotel, Prilaz braće Kaliterna 1
- Rijeka, 07.05.2025. (srijeda), Grand Hotel Bonavia, Dolac 4
- Zagreb, 12.05.2025. (ponedjeljak), Hotel International, Zagreb, Miramarska Cesta 24
- Osijek, 14.05.2025. (srijeda), Hotel Osijek, Šamačka 4
- WEBINAR, 16.05.2025. (petak)
Program:
1. Novi Zakon o fiskalizaciji
- obveznici primjene novog Zakona o fiskalizaciji
- fiskalizacija računa u krajnjoj potrošnji u B2C segmentu
- izdavanje i fiskaliziranje eRačuna između poreznih obveznika (B2B)
- izdavanje i fiskalizacija računa u poslovanju između poreznih obveznika i javnih tijela u (B2G)
- tko ima obvezu izdavanja eRačuna i provedbu fiskalizacije eRačuna?
- tko ima obvezu zaprimanja eRačuna i provedbu fiskalizacije eRačuna?
- obveze izdavatelja i primatelja eRačuna prema Zakonu o fiskalizaciji
- podaci za fiskalizaciju eRačuna
- izuzeće od obveze izdavanja eRačuna i fiskalizacije eRačuna
- korištenje besplatne aplikacije MIKROeRAČUN
- uvođenje sustava eIzvještavanja
- FiskAplikacija za porezne obveznike
- dostava podataka u Adresar metapodatkovnih servisa (AMS)
- stupanje na snagu pojedinih odredbi Zakona o fiskalizaciji i dr.
2. Izdavanje i primanje računa s računovodstvenog i poreznog gledišta
- obveza i obveznici izdavanja računa
- obvezni elementi i klauzule na računu prema računovodstvenim i poreznim propisima - usklađenje s obveznim elementima eRačuna
- kontrola vjerodostojnosti računa prije unosa u poslovne knjige (likvidatura)
- rokovi za izdavanje računa
- trenutak nastanka obveze PDV-a i prava na odbitak pretporeza
- plaćanja unaprijed i obveza izdavanja računa za predujam
- naknadna odobrenja, popusti i sl.
- poništavanje pogrešno izdanog računa (tzv. „storno“ računa)
- ograničenja kod plaćanja u gotovom novcu
- arhiviranje (čuvanje) računa i dr.
3. Računi u pravnom prometu
- elementi računa i drugih vjerodostojnih isprava potrebnih za pokretanje e-Ovrhe
- zaštita osobnih podataka u razmjeni eRačuna
- obveze dionika razmjene eRačuna u provedbi inspekcijskog nadzora
- rokovi plaćanja u poslovnim transakcijama
- rokovi za prigovor na račun i/ili na izvršenje ugovora i odbijanje eRačuna
- prava i obveze primatelja eRačuna u slučaju nedostataka u izvršenju ugovora
- uračunavanje i postupanje s djelomičnim/netočnim/preplaćenim uplatama
- zatvaranje zateznih kamata – prava i mogućnosti vjerovnika
- utjecaj novog Zakona o fiskalizaciji na ispostavljanje računa u javnoj nabavi i dr.
4. Odgovori na pitanja polaznika
Predavači:
- mr. sc. Marijana Vuraić Kudeljan, zamjenica ravnatelja Porezne uprave (samo u Zagrebu)
- mr. sc. Ida Dojčić, ovlaštena porezna savjetnica, TEB POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.
- Vedran Jelinović, dipl. iur. viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
- Domagoj Zaloker, dipl. oec., direktor i viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Pisani materijal:
- Na seminaru: Uvezane preslike slajdova predavača, blok i olovka.
- Na webinaru: Prezentacije u PDF-u
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om, naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru s uključenim popustom iznosi 100,00 eura (80,00 eura + PDV) po polazniku.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru iznosi 125,00 eura (100,00 eura + PDV) po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 112,50 eura (90,00 eura + PDV).
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije seminara i webinara te pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
Posebna napomena za prijavu na webinar:
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju seminara i webinara.