Početak seminara u svim gradovima i webinara: u 9,30 sati
Prijam na seminarima i webinaru: od 9,00 sati
Trajanje: do oko 14,00 sati

Prijedlogom novog Zakona o fiskalizaciji koji će stupiti na snagu dana 1.9.2025. godine, od 1.1.2026. godine uvodi se obveza izdavanja i zaprimanja eRačuna, te njihova fiskalizacija, za sve porezne obveznike upisane u registar obveznika PDV-a, dok se od 1.1.2027. godine ta obveza uvodi i za sve ostale subjekte koji nisu upisani u registar obveznika PDV-a.

Kako bismo se svi zajedno pravodobno pripremili za postupak implementacije novog Zakona o fiskalizaciji od 1.1.2026. godine, na ovom ciklusu seminara i webinaru polaznike ćemo detaljno upoznati s odredbama novog Zakona o fiskalizaciji, te izdavanju, primanju i fiskalizaciji eRačuna, ali i odgovoriti na mnoga pitanja u vezi s računovodstvenim, poreznim i pravnim aspektima izdavanja, primanja i arhiviranja računa općenito.

Mjesta i termini održavanja:

  • Split, 06.05.2025. (utorak), Briig Boutique Hotel, Prilaz braće Kaliterna 1
  • Rijeka, 07.05.2025. (srijeda), Grand Hotel Bonavia, Dolac 4
  • Zagreb, 12.05.2025. (ponedjeljak), Hotel International, Zagreb, Miramarska Cesta 24
  • Osijek, 14.05.2025. (srijeda), Hotel Osijek, Šamačka 4 
  • WEBINAR, 16.05.2025. (petak)

Program:

1. Novi Zakon o fiskalizaciji

  • obveznici primjene novog Zakona o fiskalizaciji
  • fiskalizacija računa u krajnjoj potrošnji u B2C segmentu
  • izdavanje i fiskaliziranje eRačuna između poreznih obveznika (B2B)
  • izdavanje i fiskalizacija računa u poslovanju između poreznih obveznika i javnih tijela u (B2G)
  • tko ima obvezu izdavanja eRačuna i provedbu fiskalizacije eRačuna?
  • tko ima obvezu zaprimanja eRačuna i provedbu fiskalizacije eRačuna?
  • obveze izdavatelja i primatelja eRačuna prema Zakonu o fiskalizaciji
  • podaci za fiskalizaciju eRačuna
  • izuzeće od obveze izdavanja eRačuna i fiskalizacije eRačuna
  • korištenje besplatne aplikacije MIKROeRAČUN
  • uvođenje sustava eIzvještavanja
  • FiskAplikacija za porezne obveznike
  • dostava podataka u Adresar metapodatkovnih servisa (AMS)
  • stupanje na snagu pojedinih odredbi Zakona o fiskalizaciji i dr.

2. Izdavanje i primanje računa s računovodstvenog i poreznog gledišta

  • obveza i obveznici izdavanja računa
  • obvezni elementi i klauzule na računu prema računovodstvenim i poreznim propisima - usklađenje s obveznim elementima eRačuna
  • kontrola vjerodostojnosti računa prije unosa u poslovne knjige (likvidatura)
  • rokovi za izdavanje računa
  • trenutak nastanka obveze PDV-a i prava na odbitak pretporeza
  • plaćanja unaprijed i obveza izdavanja računa za predujam
  • naknadna odobrenja, popusti i sl. 
  • poništavanje pogrešno izdanog računa (tzv. „storno“ računa)
  • ograničenja kod plaćanja u gotovom novcu
  • arhiviranje (čuvanje) računa i dr.

3. Računi u pravnom prometu 

  • elementi računa i drugih vjerodostojnih isprava potrebnih za pokretanje e-Ovrhe
  • zaštita osobnih podataka u razmjeni eRačuna
  • obveze dionika razmjene eRačuna u provedbi inspekcijskog nadzora
  • rokovi plaćanja u poslovnim transakcijama
  • rokovi za prigovor na račun i/ili na izvršenje ugovora i odbijanje eRačuna
  • prava i obveze primatelja eRačuna u slučaju nedostataka u izvršenju ugovora
  • uračunavanje i postupanje s djelomičnim/netočnim/preplaćenim uplatama
  • zatvaranje zateznih kamata – prava i mogućnosti vjerovnika
  • utjecaj novog Zakona o fiskalizaciji na ispostavljanje računa u javnoj nabavi i dr.

4. Odgovori na pitanja polaznika

Predavači:   
     

  • mr. sc. Marijana Vuraić Kudeljan, zamjenica ravnatelja Porezne uprave (samo u Zagrebu)
  • mr. sc. Ida Dojčić, ovlaštena porezna savjetnica, TEB POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.  
  • Vedran Jelinović, dipl. iur. viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
  • Domagoj Zaloker, dipl. oec., direktor i viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.

Pisani materijal:

  • Na seminaru: Uvezane preslike slajdova predavača, blok i olovka.
  • Na webinaru: Prezentacije u PDF-u

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om, naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru s uključenim popustom iznosi 100,00 eura (80,00 eura + PDV) po polazniku.

  2. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru iznosi 125,00 eura (100,00 eura + PDV) po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 112,50 eura (90,00 eura + PDV).

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: 

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije seminara i webinara te pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

Posebna napomena za prijavu na webinar:

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju seminara i webinara.