RASPRODANO - NE PRIMAMO NOVE PRIJAVE

Stručno usavršavanje u javnoj nabavi

Planiranje nabave za 2026. godinu i vođenje registra ugovora
Gospodarski subjekti i ključno osoblje iz ponude

+ PARTY za 75. rođendan TEB-a

Sponzori savjetovanja: Financijska agencija, LAMA i Eurospin



 
27 i 28. studeni 2025. (četvrtak i petak)
Opatija, Amadria Park Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta

Početak I. dan od 10,00 sati
Početak II. dan od 10,00 sati
Završetak oba dana oko 15,00 sati

Sudjelovanjem na prvom danu usavršavanja polaznici će steći napredna znanja o planiranju javne nabave i vođenju registra ugovora. Upoznati ćemo ih s utvrđivanjem potreba, okvirima određivanja predmeta nabave i procijenjene vrijednosti nabave, pravilnom kvalifikacijom budućeg ugovora i vremenskim intervalom potrebnim za nabavu od početka postupka do realizacije ugovora. Također, skrenut ćemo pažnju i na negativne posljedice umjetne podjele predmeta nabave i ponuditi rješenja za česte dvojbe u praksi.

Sudjelovanjem na drugom danu usavršavanja polaznici će steći napredna znanja o ulogama više gospodarskih subjekata u ponudi i razumijevanju budućeg ugovornog odnosa, kako s gledišta naručitelja u pripremi postupka, tako i s gledišta ponuditelja u fazi izrade ponude. Proći ćemo kroz postupke određivanja i dokazivanja osnova za isključenje, uvjeta sposobnosti i s njima katkad povezane kriterije za odabir ponude. Polaznicima ćemo detaljno prikazati i opcije koje im stoje na raspolaganju u vezi sa gospodarskim subjektima i imenovanim ključnim osobljem iz ponude u postupku pregleda i ocjene ponuda ili kasnijoj fazi izvršenja ugovora, a sve kako bi postupili u skladu s načelima javne nabave. U toj mjeri polaznicima ćemo predložiti optimalne strategije pregovaranja tijekom faze pregleda i ocjene ponuda i faze izvršenja ugovora.

Uz ovaj neizbježni radni dio, sve polaznike dvodnevnog savjetovanja pozivamo na veliki TEB-ov PARTY povodom 75. rođendana TEB-a koji ćemo održati prvog dana (27.11.) s početkom u 20,30 sati i na kojem smo za vas pripremili piće dobrodošlice, otvoreni bar od 21,00 do 24,00 sata, canape zalogaje, nastup profesionalnog DJ-a uz ambijentalnu rasvjetu, korištenje Photo booth-a i 360 Video booth-a. Vjerujemo da ćemo se svi zajedno opustiti, ugodno zabaviti i sa stilom proslaviti TEB-ov 75. rođendan.



  • Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (Nar. nov., br. 154/23 i 94/25) program usavršavanja je odobren od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za trgovinu i politiku javne nabave.
  • Usavršavanje se provodi u obliku jednodnevnih programa svaki u trajanju od 4 nastavna sata (ukupno 8 nastavnih sati).
  • Maksimalan broj polaznika pojedinačnog programa usavršavanja je 50.
  • Osobe koje posjeduju važeći certifikat u području javne nabave obnavljaju certifikat pohađanjem programa usavršavanja u ukupnom trajanju od najmanje 32 nastavna sata u razdoblju od tri godine od datuma početka valjanosti važećeg certifikata.
  • Svakom polazniku programa usavršavanja TEB Poslovno savjetovanje d.o.o. kao nositelj programa (ev. br. iz Registra nositelja programa 4) izdaje potvrdu o pohađanju programa usavršavanja.

Program stručnog usavršavanja

1. dan (ev. br. 2025-0340): Planiranje nabave za 2026. i vođenje registra ugovora

  1. Određivanje predmeta nabave i rizici neopravdane podjele
  2. Pravna kvalifikacija ugovora i mješoviti ugovori
  3. Izrada Plana nabave i najčešća pitanja s kojima se susreću naručitelji
  4. Kako planirati nabavu za 2026. s obzirom na planirane izmjene i dopune Zakona od 1.1.2026.
  5. Utjecaj planiranih izmjena i dopuna Zakona na planiranje i provođenje postupaka javne nabave u 2026.
  6. Veza proračuna i financijskog plana s Planom nabave
  7. Jednostavna nabava u Planu nabave
  8. Izmjene i dopune Plana nabave tijekom kalendarske godine
  9. Uvrštavanje EU projekta u Plan nabave
  10. Posljedice umjetne podjele ugovora financiranog sredstvima EU
  11. Ažurno vođenje Registra ugovora
  12. Evidentiranje jednostavne nabave putem narudžbenica ili od više gospodarskih subjekata Registru ugovora
  13. Registar ugovora u slučaju izmjena ugovora/okvirnih sporazuma
  14. Prikaz Plana nabave i Registra ugovora u modulu novog EOJN-a
  15. Nabava putem središnjeg tijela za nabavu u Planu nabave i Registru ugovora
  16. Mišljenja Ministarstva gospodarstva i praksa DKOM-a

2. dan (ev. br. 2025-0339): Gospodarski subjekti i ključno osoblje iz ponude

  1. Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta i ESPD obrazac
  2. Norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem
  3. Uloge gospodarskih subjekata u ponudi
  4. Ograničavanje sudjelovanja gospodarskih subjekata iz trećih zemalja
  5. Uvjeti i kriteriji primjenjivi na podugovaratelje
  6. Mogućnosti oslanjanja na sposobnost drugih subjekata – s primjerima iz prakse
  7. Samostalno ili zajedničko dokazivanje uvjeta iz dokumentacije o nabavi
  8. Obrazovne i stručne kvalifikacije stručnjaka kao uvjet sposobnosti i/ili kriterij za odabir ponude
  9. Pravilno popunjavanje ESPD-a u EOJN RH
  10. Mogućnosti ulaganja žalbe i komunikacija tijekom roka za dostavu ponuda
  11. Pregled planiranih izmjena i dopuna Zakona u vezi s podnošenjem žalbe nakon 1.1.1026.
  12. Pravilna primjena čl. 263. i 293. ZJN 2016 u odnosu na subjekte iz ponude
  13. Zamjena gospodarskih subjekata i ključnog osoblja iz ponude
  14. Pregled aktualne prakse DKOM-a i VUS RH
  15. Utjecaj planiranih izmjena i dopuna Zakona na sudjelovanje gospodarskih subjekata i ključno osoblje u postupcima za 2026.

Predavači:

  • Ivica Pranjić, dipl. oec., Pročelnik Službe za nabavu i opće tehničke poslove u Hrvatskom restauratorskom zavodu
  • Vedran Jelinović, dipl. iur. viši savjetnik u TEB Poslovno savjetovanje d.o.o.

Pisani materijal: Uvezane preslike slajdova predavača, blok i olovka

Kotizacija za dvodnevno savjetovanje:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ ili Portala javna nabava naknada po polazniku s uključenim popustom iznosi 176,00 eura.

  2. Jedan sudionik iz pravne osobe koja s TEB-om ima zaključen Ugovor o uslugama savjetovanja može sudjelovati bez plaćanja kotizacije. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju u iznosu od 176,00 eura.

  3. Za sve ostale sudionike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na savjetovanju iznosi 220,00 eura po sudioniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju u iznosu od 198,00 eura.

Kotizacija za samo jedan dan savjetovanja (prvi ili drugi dan):

  1. Pretplatnici TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ ili Portala javna nabava plaćaju kotizaciju u iznosu od 88,00 eura po polazniku.

  2. Jedan sudionik iz pravne osobe koja s TEB-om ima zaključen Ugovor o uslugama savjetovanja može sudjelovati bez plaćanja kotizacije. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju u iznosu od 88,00 eura.

  3. Za sve ostale sudionike (nepretplatnike) kotizaciju iznosi 110,00 eura po sudioniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju u iznosu od 100,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Kotizacija uključuje: sudjelovanje na predavanjima, odgovore na pitanja, pisani materijal (uvezane preslike slajdova predavača) i radni pribor (blok i olovka),  osvježenje za vrijeme stanki, a kod dvodnevnog savjetovanja i ulaznicu za TEB-ov PARTY (27.11. od 20,30 sati) koja uključuje piće dobrodošlice, otvoreni bar od 21,00 do 24,00 sata, canape zalogaje, nastup profesionalnog DJ-a uz ambijentalnu rasvjetu, korištenje Photo booth-a i 360 Video booth-a.

Uplata: Kotizacija se uplaćuje unaprijed, na IBAN TEB-a: HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: Broj polaznika savjetovanja je ograničen i OBVEZNA je prethodna prijava. Prijava se dostavlja u TEB najkasnije 1 dan prije datuma održavanja savjetovanja, putem web prijavnice ili maila: teb@teb.hr.

Smještaj:

Polaznici savjetovanja smještaj rezerviraju i plaćaju u hotelu po povlaštenoj cijeni. 

Sudionici se za smještaj javljaju direktno preko web stranice Hotela putem linka: TEB 75 rođendan 27.-28.11.2025.  

Cijene s popustom za polaznike TEB-ovog seminara:

Hotel Continental (***)

1/2  (dvokrevetna soba)

  • Noćenje s doručkom za dvije osobe 106,00 EUR
  • Polupansion za dvije osobe 140,00 EUR

1/1 ( jednokrevetna soba/Single Use)

  • Noćenje sa doručkom 94,00 EUR
  • Polupansion 111,00 EUR

Hotel Agava  (****)

1/2  (dvokrevetna soba)

  • Noćenje s doručkom za dvije osobe 116,00 EUR
  • Polupansion za dvije osobe 150,00 EUR

1/1 ( jednokrevetna soba/Single Use)

  • Noćenje sa doručkom 100,00 EUR
  • Polupansion za dvije osobe 117,00 EUR

Hotel Royal  (****)

1/2  (dvokrevetna soba)

  • Noćenje s doručkom za dvije osobe 153,00 EUR
  • Polupansion za dvije osobe 204,00 EUR

1/1 ( jednokrevetna soba/Single Use)

  • Noćenje sa doručkom 136,00 EUR
  • Polupansion za dvije osobe 162,00 EUR

Grand hotel 4 Opatijska cvijeta (****)

1/2  (dvokrevetna soba)

  • Noćenje s doručkom za dvije osobe 153,00 EUR
  • Polupansion za dvije osobe 204,00 EUR

1/1 ( jednokrevetna soba/Single Use)

  • Noćenje sa doručkom 136,00 EUR
  • Polupansion 162,00 EUR

Boravišna pristojba nije uključena u cijenu i iznosi 1,50 eura po osobi i danu.

Cijena garaže: 10,00 eura po danu.  

*NOSITELJI CERTIFIKATA: TEB Poslovno savjetovanje d.o.o. organizira program stručnog usavršavanja (Podaci o ovlaštenju TEB-a kao nositelja programa: Evidencijski broj 4, Klasa: UP/I-406-01/12-01/01, Ur. broj: 517-08-04-02-03-23-23, rok važenja ovlaštenja do 05.06.2027.) Prisustvom na ovom dvodnevnom savjetovanju nositeljima certifikata u području javne nabave priznati će se 8 sati stručnog usavršavanja potrebnih za obnovu certifikata. Za sudjelovanje na samo jednom danu savjetovanja nositeljima certifikata će se priznati 4 sata stručnog usavršavanja potrebnih za obnovu certifikata.

Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju savjetovanja.