- Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (Nar. nov., br. 154/23) TEB Poslovno savjetovanje d.o.o. organizira program stručnog usavršavanja koji je odobren od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Uprave za trgovinu i politiku javne nabave (ev. broj usavršavanja: 2024-0396).
- Podaci o ovlaštenju TEB-a kao nositelja programa: Evidencijski broj 4, Klasa: UP/I-406-01/12-01/01, Ur. broj: 517-08-04-02-03-23-23, rok važenja ovlaštenja do 05.06.2027.
- Usavršavanje se provodi u obliku jednodnevnog programa, u trajanju od 8 nastavnih sati.
- Maksimalan broj polaznika pojedinačnog programa usavršavanja je 50.
- Osobe koje posjeduju važeći certifikat u području javne nabave obnavljaju certifikat pohađanjem programa u ukupnom trajanju od najmanje 32 nastavna sata u razdoblju od tri godine od datuma početka valjanosti važećeg certifikata.
Mjesto i vrijeme održavanja:
- Zagreb
- Hotel Central, Ul. Kneza Branimira 3
- Seminar, 5. prosinca 2024. (četvrtak)
- 8 školskih sati
- broj usavršavanja (2024-0396)
Početak usavršavanja: u 09,15
Završetak usavršavanja: u 16,45
Prijam od: 08,30
Pauza za kavu: od 11,00 do 11,30
Pauza za ručak: od 13,00 do 14,00
Program usavršavanja:
I. dio – Planiranje nabave za 2025. i vođenje registra ugovora (4 šk. sata)
- Određivanje predmeta nabave i rizici neopravdane podjele
- Pravna kvalifikacija ugovora i mješoviti ugovori
- Izrada Plana nabave i najčešća pitanja s kojima se susreću naručitelji
- Veza proračuna i financijskog plana s Planom nabave
- Jednostavna nabava u Planu nabave
- Izmjene i dopune Plana nabave
- Uvrštavanje EU projekta u Plan nabave
- Posljedice umjetne podjele ugovora financiranog sredstvima EU
- Ažurno vođenje Registra ugovora
- Evidentiranje jednostavne nabave putem narudžbenica ili od više gospodarskih subjekata Registru ugovora
- Registar ugovora u slučaju izmjena ugovora/okvirnih sporazuma
- Prikaz Plana nabave i Registra ugovora u modulu novog EOJN-a
- Nabava putem središnjeg tijela za nabavu u Planu nabave i Registru ugovora
- Mišljenja ministarstva i praksa DKOM-a
II. dio – Gospodarski subjekti i ključno osoblje iz ponude (4 šk. sata)
- Uloge u slučaju više gospodarskih subjekata u jednoj ponudi
- Uvjeti i kriteriji za podugovaratelje
- Granice oslanjanja na sposobnost drugih subjekata
- Stručnjaci u ponudi
- Popunjavanje ESPD-a od strane više gospodarskih subjekata
- Provjera odsutnosti osnova za isključenje u postupku pregleda i ocjene ponuda
- Provjera ispunjenja uvjeta sposobnosti u postupku pregleda i ocjene ponuda
- Pojašnjenje i upotpunjavanje podataka iz dostavljene ponude
- Ažurirani popratni dokumenti
- Sumnja u istinitost dostavljenih dokumenata
- Što napraviti u slučaju sumnje na nedovoljno dokazano iskustvo, ponuđenu zamjenu gospodarskih subjekata ili stručnjaka, utvrđeni porezni dug i/ili nedovoljno dokazano sudjelovanje subjekta na kojeg se ponuditelj oslanja?
- Mogućnost sudjelovanja gospodarskog subjekta u dvije ponude u istom postupku
- EU pravni okvir i praksa Suda EU u vezi s ograničavanjem pristupa javnoj nabavi gospodarskim subjektima iz trećih zemalja
- Pregled prakse DKOM-a i VUS RH
Obje teme izvode:
Ivica Pranjić, dipl. oec.
Vedran Jelinović, dipl. iur.
Pisani materijal: Prezentacije predavača, blok i olovka.
Kotizacija: Naknada po sudioniku za program webinara iznosi 180,00 eura. Naknada za drugog i svakog sljedećeg sudionika iz iste tvrtke iznosi 144,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
U naknadu je uključen pisani materijal, kava i ručak.
Pogodnosti:
- Pretplatnici TEB-ovog Portala Javna nabava plaćaju naknadu 144,00 eura za prvog i drugog polaznika, te 126,00 eura za trećeg i svakog sljedećeg polaznika.
Predviđeni termini popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata.
Uplata: Naknada za sudjelovanje se uplaćuje u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava: Molimo Vas popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: teb@teb.hr, fax: 01 46 11 411 ili na ulazu u dvoranu.
Kod imena i prezimena na prijavnici treba dodati „OIB“ i „Datum rođenja“.
Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju.