• Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (Nar. nov., br. 154/23) TEB Poslovno savjetovanje d.o.o. organizira dva programa stručnog usavršavanja koji su odobreni od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Uprave za trgovinu i unutarnje tržište.
  • Podaci o ovlaštenju TEB-a kao nositelja programa: Evidencijski broj 4, Klasa: UP/I-406-01/12-01/01, Ur. broj: 517-08-04-02-03-23-23, rok važenja ovlaštenja do 05.06.2027.
  • Usavršavanja se provode u obliku jednodnevnog programa, svaki u trajanju od 8 nastavnih sati, koji služe za obnovu certifikata.
  • Maksimalan broj polaznika pojedinačnog programa usavršavanja je 50.
  • Osobe koje posjeduju važeći certifikat u području javne nabave obnavljaju certifikat pohađanjem programa u ukupnom trajanju od najmanje 32 nastavna sata u razdoblju od tri godine od datuma početka valjanosti važećeg certifikata.

Mjesto i vrijeme održavanja:         

  • Hotel Central, Zagreb, Branimirova 3
  • 28 i 29. 1.2025. (utorak i srijeda)
  • 2 X 8 školskih sati

Početak usavršavanja: u 09,15 sati
Završetak usavršavanja: u 16,30 sati
Prijam od: 08,30 sati
Pauza za kavu: od 11,00 do 11,30 sati
Pauza za ručak: od 13,00 do 13,45 sati

28.1.2025.
Kako dobiti kvalitetnu ponudu?
- nuđenje predmeta nabave sukladno zahtjevima tehničke specifikacije

- kriteriji za odabir ekonomski najpovoljnije ponude
- broj usavršavanja 2024-0458 

29.1.2025.
Tko je tko u ponudi?
Kako pravilno provesti pregled i ocjenu ponuda?
broj usavršavanja 2024-0459

Program 1. dan (ev. broj usavršavanja 2024-0458):

Nuđenje predmeta nabave sukladno zahtjevima tehničke specifikacije (3 šk sata)

  1. Opis predmeta nabave, tehničke specifikacije i troškovnik u dokumentaciji o nabavi
  2. Upućivanje na norme
  3. Upućivanje na određenu marku ili izvor, … ili određeno podrijetlo
  4. Jednakovrijednost
  5. Jezik i pismo ponude
  6. Vrste dokaza o sukladnosti ponuđenog predmeta nabave
  7. Pregled i ocjena ispunjenja zahtjeva i uvjeta vezanih uz predmet nabave i tehničke specifikacije
  8. Dokazivanje (ne)postojanja neopravdanog ograničavanja tržišnog natjecanja
  9. Dokazivanje (ne)postojanja pogodovanja gospodarskom subjektu
  10. Veza tehničkih specifikacija i kriterija za odabir ponude
  11. Primjena Odluke Vlade RH o provedbi zelene javne nabave
  12. Pregled aktualne prakse DKOM-a i VUS RH

Kriteriji za odabir ekonomski najpovoljnije ponude (5 šk sati)

  1. Izbor kriterija za odabir ponude koji stoje na raspolaganju naručitelju
  2. Pravila određivanja kriterija i primjena kriterija povezanih s predmetom nabave
  3. Uvjeti sposobnosti koji se (ne) smiju koristiti i kao kriterij ENP-a
  4. Način utvrđivanja ENP-a na temelju cijene ili troška
  5. Trošak životnog vijeka
  6. Uključivanje najboljeg omjera između cijene i kvalitete koji se ocjenjuje na temelju kriterija, uključujući kvalitativne, okolišne ili društvene značajke
  7. Kriterij za odabir ponuda na novom EOJN RH (opis kriterija i parametri, automatsko rangiranje, formule i dr.)
  8. Nepravilnosti i rizici pri određivanju kriterija za odabir ponude
  9. Prava gospodarskih subjekata u slučaju sumnje na nezakonito određene elemente kriterija za odabir ponude
  10. Provjera informacija dostavljenih od ponuditelja i mogućnost pojašnjenja i upotpunjavanja u vezi s kriterijima ENP-a
  11. Primjeri dobre i loše prakse određivanja kriterija ENP-a
  12. Pregled aktualne prakse DKOM-a i VUS RH

Program 2. dan (ev. broj usavršavanja 2024-0459):

Tko je tko u ponudi (4 šk sata)?

  1. Utjecaj presude Suda EU u slučaju Kolin na postupke javne u RH
  2. Uloge u slučaju više gospodarskih subjekata u jednoj ponudi
  3. Uvjeti i kriteriji za podugovaratelje
  4. Oslanjanje na sposobnost drugih subjekata
  5. Stručnjaci u ugovoru o javnoj nabavi
  6. Prikaz predaje ponude te popunjavanje ESPD-a u novom EOJN RH
  7. Koja dokumentacija se prilaže uz ponudu, a koja naknadno?
  8. Ključne točke dokumentacije o nabavi s gledišta ponuditelja
  9. Sredstva pravne zaštite gospodarskih subjekata
  10. Pregled aktualne prakse DKOM-a i VUS RH

Kako pravilno provesti pregled i ocjenu ponuda (4 šk sati)?

  1. Postupak pregleda i ocjene ponuda u novom EOJN RH
  2. (Ne)dozvoljena komunikacija s ponuditeljima tijekom pregleda i ocjene ponuda
  3. Pravilna primjena čl. 263. i 293. ZJN 2016 – pregled aktualne prakse
  4. Pregled i ocjena jamstva za ozbiljnost ponude
  5. Zamjena gospodarskih subjekata i stručnjaka iz ponude
  6. Izuzetno niske ponude
  7. Računska ispravnost ponude
  8. Status ponuda iznad procijenjene vrijednosti nabave
  9. Poništenje postupka javne nabave (razlozi, obrazloženja, dokazi)
  10. Pregled aktualne prakse DKOM-a i VUS RH

Izvođači programa oba dana: Ivica Pranjić, dipl. oec. i Vedran Jelinović, dipl. iur.

Pisani materijal: Prezentacije predavača, blok i olovka.

Kotizacija za oba redovita usavršavanja:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog Portala Javna nabava naknada za sudjelovanje na dvodnevnom redovitom usavršavanju iznosi 240,00 eura po sudioniku.
  1. Za sve ostale sudionike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na dvodnevnom savjetovanju iznosi 300,00 eura za prvog sudionika, a drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju u iznosu od 270,00 eura.

Sudionici samo jednog redovitog usavršavanja (prvi ili drugi dan):

  1. Za pretplatnike TEB-ovog Portala Javna nabava naknada za sudjelovanje na jednodnevnom redovitom usavršavanju iznosi 136,00 eura po sudioniku.

  2. Nepretplatnici plaćaju kotizaciju u iznosu 170,00 eura za prvog sudionika, a drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju u iznosu od 153,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

U naknadu je uključen pisani materijal, ručak te kava i osvježenje za vrijeme pauze.

Uplata: Naknada za sudjelovanje se uplaćuje u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: Molimo Vas popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: teb@teb.hr, fax: 01 46 11 411 ili na ulazu u dvoranu.