- Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (Nar. nov., br. 154/23) TEB Poslovno savjetovanje d.o.o. organizira dva programa stručnog usavršavanja koji su odobreni od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Uprave za trgovinu i unutarnje tržište.
- Podaci o ovlaštenju TEB-a kao nositelja programa: Evidencijski broj 4, Klasa: UP/I-406-01/12-01/01, Ur. broj: 517-08-04-02-03-23-23, rok važenja ovlaštenja do 05.06.2027.
- Usavršavanja se provode u obliku jednodnevnog programa, svaki u trajanju od 8 nastavnih sati, koji služe za obnovu certifikata.
- Maksimalan broj polaznika pojedinačnog programa usavršavanja je 50.
- Osobe koje posjeduju važeći certifikat u području javne nabave obnavljaju certifikat pohađanjem programa u ukupnom trajanju od najmanje 32 nastavna sata u razdoblju od tri godine od datuma početka valjanosti važećeg certifikata.
Mjesto i vrijeme održavanja:
- Hotel Central, Zagreb, Branimirova 3
- 28 i 29. 1.2025. (utorak i srijeda)
- 2 X 8 školskih sati
Početak usavršavanja: u 09,15 sati
Završetak usavršavanja: u 16,30 sati
Prijam od: 08,30 sati
Pauza za kavu: od 11,00 do 11,30 sati
Pauza za ručak: od 13,00 do 13,45 sati
28.1.2025.
Kako dobiti kvalitetnu ponudu?
- nuđenje predmeta nabave sukladno zahtjevima tehničke specifikacije
- kriteriji za odabir ekonomski najpovoljnije ponude
- broj usavršavanja 2024-0458
29.1.2025.
Tko je tko u ponudi?
Kako pravilno provesti pregled i ocjenu ponuda?
broj usavršavanja 2024-0459
Program 1. dan (ev. broj usavršavanja 2024-0458):
Nuđenje predmeta nabave sukladno zahtjevima tehničke specifikacije (3 šk sata)
- Opis predmeta nabave, tehničke specifikacije i troškovnik u dokumentaciji o nabavi
- Upućivanje na norme
- Upućivanje na određenu marku ili izvor, … ili određeno podrijetlo
- Jednakovrijednost
- Jezik i pismo ponude
- Vrste dokaza o sukladnosti ponuđenog predmeta nabave
- Pregled i ocjena ispunjenja zahtjeva i uvjeta vezanih uz predmet nabave i tehničke specifikacije
- Dokazivanje (ne)postojanja neopravdanog ograničavanja tržišnog natjecanja
- Dokazivanje (ne)postojanja pogodovanja gospodarskom subjektu
- Veza tehničkih specifikacija i kriterija za odabir ponude
- Primjena Odluke Vlade RH o provedbi zelene javne nabave
- Pregled aktualne prakse DKOM-a i VUS RH
Kriteriji za odabir ekonomski najpovoljnije ponude (5 šk sati)
- Izbor kriterija za odabir ponude koji stoje na raspolaganju naručitelju
- Pravila određivanja kriterija i primjena kriterija povezanih s predmetom nabave
- Uvjeti sposobnosti koji se (ne) smiju koristiti i kao kriterij ENP-a
- Način utvrđivanja ENP-a na temelju cijene ili troška
- Trošak životnog vijeka
- Uključivanje najboljeg omjera između cijene i kvalitete koji se ocjenjuje na temelju kriterija, uključujući kvalitativne, okolišne ili društvene značajke
- Kriterij za odabir ponuda na novom EOJN RH (opis kriterija i parametri, automatsko rangiranje, formule i dr.)
- Nepravilnosti i rizici pri određivanju kriterija za odabir ponude
- Prava gospodarskih subjekata u slučaju sumnje na nezakonito određene elemente kriterija za odabir ponude
- Provjera informacija dostavljenih od ponuditelja i mogućnost pojašnjenja i upotpunjavanja u vezi s kriterijima ENP-a
- Primjeri dobre i loše prakse određivanja kriterija ENP-a
- Pregled aktualne prakse DKOM-a i VUS RH
Program 2. dan (ev. broj usavršavanja 2024-0459):
Tko je tko u ponudi (4 šk sata)?
- Utjecaj presude Suda EU u slučaju Kolin na postupke javne u RH
- Uloge u slučaju više gospodarskih subjekata u jednoj ponudi
- Uvjeti i kriteriji za podugovaratelje
- Oslanjanje na sposobnost drugih subjekata
- Stručnjaci u ugovoru o javnoj nabavi
- Prikaz predaje ponude te popunjavanje ESPD-a u novom EOJN RH
- Koja dokumentacija se prilaže uz ponudu, a koja naknadno?
- Ključne točke dokumentacije o nabavi s gledišta ponuditelja
- Sredstva pravne zaštite gospodarskih subjekata
- Pregled aktualne prakse DKOM-a i VUS RH
Kako pravilno provesti pregled i ocjenu ponuda (4 šk sati)?
- Postupak pregleda i ocjene ponuda u novom EOJN RH
- (Ne)dozvoljena komunikacija s ponuditeljima tijekom pregleda i ocjene ponuda
- Pravilna primjena čl. 263. i 293. ZJN 2016 – pregled aktualne prakse
- Pregled i ocjena jamstva za ozbiljnost ponude
- Zamjena gospodarskih subjekata i stručnjaka iz ponude
- Izuzetno niske ponude
- Računska ispravnost ponude
- Status ponuda iznad procijenjene vrijednosti nabave
- Poništenje postupka javne nabave (razlozi, obrazloženja, dokazi)
- Pregled aktualne prakse DKOM-a i VUS RH
Izvođači programa oba dana: Ivica Pranjić, dipl. oec. i Vedran Jelinović, dipl. iur.
Pisani materijal: Prezentacije predavača, blok i olovka.
Kotizacija za oba redovita usavršavanja:
- Za pretplatnike TEB-ovog Portala Javna nabava naknada za sudjelovanje na dvodnevnom redovitom usavršavanju iznosi 240,00 eura po sudioniku.
- Za sve ostale sudionike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na dvodnevnom savjetovanju iznosi 300,00 eura za prvog sudionika, a drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju u iznosu od 270,00 eura.
Sudionici samo jednog redovitog usavršavanja (prvi ili drugi dan):
- Za pretplatnike TEB-ovog Portala Javna nabava naknada za sudjelovanje na jednodnevnom redovitom usavršavanju iznosi 136,00 eura po sudioniku.
- Nepretplatnici plaćaju kotizaciju u iznosu 170,00 eura za prvog sudionika, a drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju u iznosu od 153,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
U naknadu je uključen pisani materijal, ručak te kava i osvježenje za vrijeme pauze.
Uplata: Naknada za sudjelovanje se uplaćuje u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava: Molimo Vas popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: teb@teb.hr, fax: 01 46 11 411 ili na ulazu u dvoranu.