Datum održavanja: 29.4.2024. (ponedjeljak)
Početak: 9,30 sati
Završetak: oko 13,30 sati 

3 boda za ovlaštene revizore*

Puno je pitanja u praksi u vezi s računovodstvenim, poreznim i pravnim aspektima izdavanja i primanja računa za obavljene isporuke dobara ili usluga u tuzemnim poslovnim odnosima. Što račun mora sadržavati da bi bio vjerodostojna knjigovodstvena isprava, a što da bi bio podoban za ovrhu, kada nastaje obveza obračuna PDV-a i pravo na odbitak pretporeza, na koji način evidentirati račun u računovodstvenim i poreznim evidencijama, u kojem roku izdati račun, u kojem roku i na koji način primatelj računa mora prigovoriti na izdani račun ili na pruženu isporuku/uslugu, kako uračunavati djelomične uplate dužnika i zatvarati zatezne kamate, samo su neke od uvijek aktualnih tema o kojima će se govoriti na ovom webinaru.

Program:

I. Računi s računovodstvenog i poreznog gledišta

  • obveza i obveznici izdavanja računa
  • obvezni elementi i klauzule na računu
  • kontrola vjerodostojnosti računa - likvidatura
  • rokovi izdavanja računa
  • trenutak nastanka obveze PDV-a i prava na odbitak pretporeza
  • fiskalizacija izdanih računa
  • plaćanja unaprijed i obveza izdavanja računa za predujam
  • naknadna odobrenja, popusti i sl. 
  • poništavanje pogrešno izdanog računa (tzv. „storno“ računa)
  • ograničenja kod plaćanja u gotovom novcu
  • arhiviranje (čuvanje) računa
  • ostale aktualnosti i dr.

II. Računi u pravnom prometu

  • nastanak i izvršenje ugovornog odnosa
  • oblik poslovnog ugovora
  • rokovi plaćanja u poslovnim odnosima
  • elementi računa i drugih vjerodostojnih isprava potrebnih za pokretanje ovršnog postupka
  • prava i obveze primatelja računa
  • rokovi za prigovor na račun ili na izvršenje ugovora
  • izdavanje računa kad ugovor izvršava više osoba
  • izdavanje računa u ugovorima o javnoj nabavi u slučaju podugovaranja ili zajednice ponuditelja
  • uračunavanje i postupanje s djelomičnim/netočnim/preplaćenim uplatama
  • zatvaranje zateznih kamata – mogućnosti vjerovnika
  • primjeri korisnih ugovornih klauzula
  • prijava potraživanja po računima u stečaj – rokovi i obrasci
  • ostale aktualnosti i dr.

III. Odgovori na pitanja polaznika webinara

Predavači: Vedran Jelinović, dipl. iur., viši savjetnik, TEB - Poslovno savjetovanje d.o.o. i Domagoj Zaloker, dipl. oec., direktor, TEB - Poslovno savjetovanje d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku, ako je obveza za 2024. podmirena.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura, ako je obveza za 2024. podmirena.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

  • Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
  • Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.