Datum održavanja: 3.12.2025. (srijeda)
Početak u 9,30 sati
Završetak oko 13,00 sati
3 boda za ovlaštene revizore*
Webinar je namijenjen svima koji žele savladati pitanja oporezivanja PDV-om u proračunskom sustavu te evidentiranja transakcija s PDV-om u proračunskom računovodstvu (računovođama, revizorima i drugima). Prezentirat će se i izmjene Zakona o PDV-u od 1.1.2026.
Program:
1. Sastavljanje PDV obrasca za posljednje razdoblja oporezivanja 2025.
- Specifičnosti sastavljanja PDV obrasca za 12/25. kod proračuna i proračunskih korisnika
- Obvezna usklađenja PDV-a za 2025. godinu
- Razlike, naknadni obračuni i ispravci za 2025. godinu
- Utvrđivanje konačnog % (pro-rata) podjele pretporeza za 2025.
- Obvezni ispravak pretporeza za dugotrajnu i kratkotrajnu imovinu
- Obračun PDV-a na manjkove i izuzimanja dobara
- Evidentiranje naknadnih odobrenja u PDV prijavama
- Ispravci pogrešaka iz ranijih razdoblja
- Što se iskazuje pod ostalim podacima (VI.) u PDV obrascu?
- Zaključivanje PDV evidencija za 2025. godinu
2. Ulazak i izlazak u/iz sustava PDV-a
- Ulazak u sustav PDV-a dobrovoljno i/ili po sili zakona u sustav PDV-a
- Što ulazi u cenzus od 60.000,00 eura za ulazak u sustav PDV-a?
- Mogućnost izlaska iz sustava PDV-a s 31.12.2025.
- Radnje i postupci kod izlaska iz sustava PDV-a
3. Izmjene Zakona o PDV-u od 1.1.2026.
- Usklađenje propisa o PDV-u sa Zakonom o fiskalizaciji
- Ukidanje obveze podnošenja određenih obrazaca
- Produljenje rokova za podnošenje PDV obrazaca
4. Knjigovodstveno evidentiranje u proračunskom računovodstvu
- Računi na kojima se knjiže obveze i potraživanja za PDV
- Primjeri knjiženja:
- pravila za knjiženje PDV iz ulaznih i izlaznih računa, primljenih i danih predujmova
- obveza i potraživanja iz obrasca PDV
- obveza/potraživanja za PDV nakon utvrđivanja konačnog % za proračunsku godinu
- kod ispravaka pretporeza, otpisa potraživanja i dr.
(primjeri će biti dani za obveznike PDV-a upisane u Registar obveznika koji primjenjuju postupak oporezivanja prema obavljenim isporukama)
5. Odgovori na pitanja polaznika
Predavačice:
- mr. sc. Ida Dojčić, ovlaštena porezna savjetnica, TEB POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.
- Nikolina Bičanić, mag. oec., glavna urednica i viša savjetnica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.
- Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.