Webinar za proračunske; izvanproračunske korisnike i JLP(R)S-e:
Sastavljanje izjave o fiskalnoj odgovornosti za 2024. godinu
Datumi održavanja: 19. i 20.2.2025. (srijeda i četvrtak)
Početak: 9,00 h (prvi i drugi dan)
Trajanje izlaganja:
- prvi dan do oko 13,00 sati
- drugi dan do oko 14,00 sati
7 bodova za ovlaštene revizore*
Webinar je namijenjen svim osobama koje sudjeluju u izradi izjave o fiskalnoj odgovornosti kod JLP(R)S-a, proračunskih i izvanproračunskih korisnika, osobama koje obavljaju provjere izjava čelnika proračunskih korisnika u institucijama iz nadležnosti, rade na poslovima (ili su na drugi način uključeni u poslove) financija i računovodstva kod JLP(R)S-a, proračunskih i izvanproračunskih korisnika i žele dobiti informacije o funkcioniranju sustava unutarnjih kontrola u tim pravnim osobama te drugim zainteresiranima.
Predavači:
Ana Zorić, Ministarstvo financija
Davor Kozina, Ministarstvo financija
Nikolina Bičanić, viša savjetnica i glavna urednica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Ljubica Đukanović, viša savjetnica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Mladenka Karačić, viša savjetnica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Program 19.2.2025. (prvi dan)
Ana Zorić, Ministarstvo financija
1. Sastavljanje izjave o fiskalnoj odgovornosti za 2024. godinu
- Obveznici i rokovi sastavljanja izjave
- Dostava izjava kao obveza prema Uredbi o fiskalnoj odgovornosti
- Sastavni dijelovi izjave
- Plan otklanjanja slabosti i nepravilnosti (primjeri)
- Izvješće o otklonjenim slabostima i nepravilnostima utvrđenima prethodne godine
- Postupanja kod primopredaja dužnosti tijekom 2024.
- Provjera zaprimljenih izjava u nadležnim ministarstvima i JLP(R)S-ima
- Način i rokovi izvještavanja o uočenim nepravilnostima
Davor Kozina, Ministarstvo financija
2. O sustavu unutarnjih kontrola kod JLP(R)S-a i proračunskih korisnika
- Uvod u sustav unutarnjih kontrola
- Važeća regulativa i obveze proračunskih korisnika i JLP(R)S-a
- Analiza stanja sustava unutarnjih kontrola kod JLP(R)S-a i proračunskih korisnika
- Prikaz najčešćih slabosti i primjeri dobre prakse - Objedinjeno godišnje izvješće
- Provođenje formalnih i suštinskih kontrola sadržaja izjave i priloga
- Uputa o provođenju provjere sadržaja izjave o fiskalnoj odgovornosti institucija iz nadležnosti
- Najava izmjena Zakona o sustavu unutarnjih kontrola u javnom sektoru
3. Odgovori na pitanja na teme iz programa prvog dana
Program 20.2.2025. (drugi dan)
Ana Zorić, Ministarstvo financija
Nikolina Bičanić, Mladenka Karačić i Ljubica Đukanović, TEB-ove više savjetnice
1. Popunjavanje Upitnika o fiskalnoj odgovornosti za 2024. godinu i provođenje testiranja
- Provođenje testiranja funkcioniranja unutarnjih kontrola i propisnih postupanja i dokumentiranje dokaza u predmetima
- Obveza odgovora na sva pitanja ▪ (Ne)mogućnost upisa odgovora "djelomično" i "nije primjenjivo" kod pojedinih pitanja
- Što se smatra odgovarajućim dokazom kod pojedinog pitanja?
- Određivanje obuhvata uzorka za testiranje kod pojedinih pitanja
- Zakonodavni okvir za pojedina pitanja
- Odgovaranje na pitanja iz Upitnika po područjima:
- Planiranje proračuna/financijskog plana
- Izvršavanje proračuna/financijskog plana
- Javna nabava
- Računovodstvo
- Izvještavanje
- Transparentnost
- Upravljanje imovinom
2. Odgovori na pitanja na teme iz programa drugoga dana
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om, naknada za sudjelovanje s uključenim popustom po polazniku iznosi:
- na dvodnevnom webinaru 160,00 EUR,
- na jednodnevnom webinaru (prvi ili drugi dan) 90,00 EUR.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje po polazniku iznosi:
- na dvodnevnom webinaru 180,00 EUR,
- na jednodnevnom webinaru (prvi ili drugi dan) 100,00 EUR.
- drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe (nepretplatnik) plaća kotizaciju za dvodnevni webinar s uključenim popustom u iznosu od 162,00 EUR, a za jednodnevni webinar 90,00 EUR.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na oba dana webinara revizorima priznati 7 bodova stalnog stručnog usavršavanja iz računovodstvenog područja. Prisustvom na prvom danu na ovom webinaru revizorima će se priznati 3 bodova stalnog stručnog usavršavanja iz računovodstvenog područja. Prisustvom na drugom danu na ovom webinaru revizorima će se priznati 4 bodova stalnog stručnog usavršavanja iz računovodstvenog područja. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.