Dvodnevni webinar
za proračune, proračunske i izvanproračunske korisnike:
Sastavljanje Izjave o fiskalnoj odgovornosti za 2020. godinu
Vrijeme održavanja: 16. i 17.2.2021. (utorak i srijeda)
Početak: 9,00 h (prvi i drugi dan)
Trajanje izlaganja:
- prvi dan do oko 13 sati + odgovori na pitanja
- drugi dan do oko 14,30 sati + odgovori na pitanja
Predavači:
Ana Zorić, Ministarstvo financija
Davor Kozina, Ministarstvo financija
Mladenka Karačić, Ministarstvo financija
Ljubica Đukanović, TEB
Nikolina Bičanić, TEB
Program 16.2.2021. (prvi dan)
Ana Zorić, Ministarstvo financija
- Sastavljanje Izjave o fiskalnoj odgovornosti za 2020. godinu prema
- Obveznici i rokovi sastavljanja Izjave za 2020. godinu
- Dostava Izjava kao obveza prema Uredbi o fiskalnoj odgovornosti
- Sastavni dijelovi Izjave
- Plan otklanjanja slabosti i nepravilnosti (primjeri)
- Izvješće o otklonjenim slabostima i nepravilnostima utvrđenima prethodne godine
- Postupanja kod primopredaja dužnosti tijekom 2020.
- Provjera zaprimljenih Izjava u nadležnim ministarstvima i JLP(R)S-ima
- Formalna provjera
- Provjere na uzorku
- Način i rokovi izvještavanja o uočenim nepravilnostima
Davor Kozina, Ministarstvo financija
- O sustavu unutarnjih kontrola kod proračuna i proračunskih korisnika
- Važeća regulativa i obveze proračunskih korisnika
- Analiza stanja sustava unutarnjih kontrola kod proračuna i proračunskih korisnika
- Prikaz najčešćih slabosti i primjeri dobre prakse - Objedinjeno godišnje izvješće
- Primjeri i napomene o procedurama čije postojanje i primjena se provjeravaju Upitnikom o fiskalnoj odgovornosti
- Najava:
- Upute ministra financija o programu izobrazbe iz područja fiskalne odgovornosti
- Projekt „Jačanje sustava fiskalne odgovornosti i sustava unutarnjih kontrola“
(primjeri procedura polaznicima će biti dostupni za preuzimanje s interneta)
- Odgovori na pitanja na teme iz programa prvog dana
Program 17.2.2021.(drugi dan)
Mladenka Karačić i Ana Zorić, Ministarstvo financija i Ljubica Đukanović i Nikolina Bičanić, TEB
1. Popunjavanje Upitnika o fiskalnoj odgovornosti za 2020. godinu i provođenje testiranja
- Provođenje testiranja funkcioniranja unutarnjih kontrola i propisnih postupanja i dokumentiranje dokaza u predmetima
- Obveza odgovora na sva pitanja ▪ (Ne)mogućnost upisa odgovora "djelomično" i "nije primjenjivo" kod pojedinih pitanja
- Što se smatra odgovarajućim dokazom kod pojedinog pitanja?
- Određivanje obuhvata uzorka za testiranje kod pojedinih pitanja
- Zakonodavni okvir za pojedina pitanja
- Odgovaranje na pitanja iz Upitnika po područjima:
1.Planiranje proračuna/financijskog plana
2. Izvršavanje proračuna/financijskog plana
3. Javna nabava
4. Računovodstvo
5. Izvještavanje
6. Transparentnost
7. Upravljanje imovinom
2. Odgovori na pitanja na teme iz programa drugoga dana
Materijal:
Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije - prije početka webinara, a primjeri internih procedura i uputa polaznicima će biti dostupni za preuzimanje s interneta u word i excel formatu.
Kotizacija:
Naknada po polazniku za oba dana iznosi 1.200,00 kuna (uključuje PDVi pisani materijal).
Naknada po polazniku za jedan dan webinara (prvi ili drugi dan) iznosi 700,00 kuna (uključuje PDV i pisani materijal).
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe za dvodnevni webinar plaća kotizaciju (uključuje PDV i pisani materijal) u iznosu od 1.100,00 kn, a za jednodnevni webinar u iznosu od 600,00 kn.
Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:
Jedan sudionik iz pravne osobe koja s TEB-om ima zaključen Ugovor o uslugama savjetovanja i pretplatnici TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“, koji su podmirili obvezu za 2021., plaćaju kotizaciju (uključuje PDV i pisani materijal) za dvodnevni webinar u iznosu od 1.100,00 kn, a za jednodnevni od 600,00 kn po polazniku.
Uplata:
Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a: HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Molimo Vas da se prijavite putem web prijavnice, odnosno da popunjenu prijavnicu dostavite u TEB na e-mail: teb@teb.hr ili fax: 01/46 11 411.
Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete e-mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala pošaljete prijavnicu i uplatite kotizaciju čim prije, a najkasnije dan prije održavanja.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.