Datum održavanja: 21.2.2025. (petak)
Početak: 9,00 sati
Završetak: oko 15,00 sati

*5 bodova za ovlaštene revizore

Polaznici će na ovom webinaru saznati detaljne informacije o primjeni poreznih propisa temeljem kojih se sastavljaju Prijave poreza na dobit za 2024. (Obrasci PD, PD-NN, PD-IPO i PD-KID)  i primjeni zahtjeva računovodstvenih standarda u svrhu  utvrđivanja računovodstvene dobiti ili gubitka kao polazne osnove za utvrđivanje porezne osnovice za oporezivanje porezom na dobit.

Program:

1. Porez na dobit u postupku izrade godišnjih financijskih izvještaja za 2024. i utvrđivanje porezne obveze i neto dobiti

  • računovodstvo kao podloga za obračun poreza na dobit
  • povezanost financijskih izvještaja i prijave poreza na dobit
  • prihodi, rashodi i računovodstvena dobit kao polazna osnovica za utvrđivanje porezne obveze 
    • amortizacija prema računovodstvenim i poreznim propisima
    • porezno (ne)priznato vrijednosno usklađenje zaliha
    • porezno (ne)priznato vrijednosno usklađenje i otpis potraživanja
    • revalorizacija i utjecaj na poreznu obvezu i dr.
  • utjecaj poreza na dobit na dobit (gubitak) poslovne godine i iskazivanje u računu dobiti i gubitka i bilanci
    • stalne i privremene razlike između računovodstvene i oporezive dobiti
    • odgođena porezna imovina i  odgođene porezne obveze i dr.
  • računovodstvena vs. porezna dobit/gubitak
    • računovodstvena dobit/gubitak i porezni gubitak
    • pokriće računovodstvenog i prijenos poreznog gubitka

2. Sastavljanje Prijava poreza na dobit za 2024.

  • sastavljanje Prijave poreza na dobit (Obrazac PD)
    • novi Obrazac PD za 2024. godinu
    • nove odredbe o poreznom priznavanju troškova donacija u 2024.
    • porezno dopustivi otpisi potraživanja i vrijednosna usklađenja za 2024.
    • primjena pravila o poreznom priznavanju kamata
    • korištenje poreznih olakšica za 2024.
    • uračunavanje poreza plaćenog u inozemstvu
    • iskazivanje prijenosa poreznih gubitaka
    • izračun predujmova poreza na dobit za 2025.
    • dospijeće razlike za uplatu / povrat po podnesenom PD obrascu
    • obvezatni prilozi uz PD obrazac i dr.
  • sastavljanje Prijave poreza na dobit prema novčanom načelu (Obrazac PD-NN)  
    • novi Obrazac PD-NN za 2024. godinu
    • utvrđivanje porezne osnovice prema novčanom načelu
    • propisana uvećanja i umanjenja porezne osnovice
    • primjer utvrđivanja porezne osnovice i poreza na dobit prema novčanom načelu i dr.
  • sastavljanje Izvješća o poslovnim odnosima između povezanih osoba (Obrazac PD-IPO)
    • Obrazac PD-IPO – evidentiranje poslovnih događaja između povezanih osoba
    • tko se smatra povezanim osobama u poreznom smislu?
    • porezni tretman transakcija između povezanih osoba
    • kamate između povezanih osoba za 2024. i u 2025.
    • primjeri iskazivanja transakcija u Obrascu PD-IPO i dr.
  • sastavljanje Izvješća o dobiti kontroliranog inozemnog društva (Obrazac PD-KID)
    • tko obvezno podnosi Obrazac PD-KID za 2024.?
    • primjer popunjavanja PD-KID obrasca i dr.

3. Novosti u oporezivanju dobiti od 1.1.2025.

  • izmjene Pravilnika o porezu na dobit
  • pravila o kontroliranim inozemnim društvima
  • transferne cijene – dostava podataka u PU
  • podnošenje prijava poreza na dobit i dr.

4. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačice: 

  • mr. sc. Ida Dojčić, ovlaštena porezna savjetnica, TEB - POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.
  • Irena Slovinac, ovlaštena porezna savjetnica, TEB - POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na e-mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 96,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 60,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 96,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 120,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 108,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 5 bodova stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na seminaru/webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.