Datum održavanja: 21.3.2025. (petak)
Početak: u 9,00 sati
Završetak: oko 12,30 sati

*3 boda za ovlaštene revizore

Polaznici će na ovom webinaru steći znanja o primjeni poreznih propisa pri sastavljanju Prijava poreza na dobit za 2024. godinu (PD, PD-NN, PD-IPO i PD-KID), uz detaljne upute za izradu poreznih prijava po rednim brojevima propisanih obrazaca. Također, polaznici će se upoznati i s novostima u oporezivanju dobiti od 1.1.2025.

Program:

1. Sastavljanje Prijave poreza na dobit (PD obrazac)

  • novi PD obrazac za 2024. godinu
  • nove odredbe o poreznom priznavanju troškova donacija u 2024.
  • porezno dopustivi otpisi potraživanja i vrijednosna usklađenja za 2024.
  • primjena pravila o poreznom priznavanju kamata
  • korištenje poreznih olakšica za 2024.
  • uračunavanje poreza plaćenog u inozemstvu
  • iskazivanje prijenosa poreznih gubitaka
  • izračun predujmova poreza na dobit za 2025.
  • dospijeće razlike za uplatu / povrat po podnesenom PD obrascu
  • obvezatni prilozi uz PD obrazac i dr.

2. Sastavljanje Prijave poreza na dobit prema novčanom načelu (PD-NN obrazac)  

  • primjena novčanog načela kod oporezivanja dobiti
  • utvrđivanje porezne osnovice prema novčanom načelu
  • propisana uvećanja i umanjenja porezne osnovice
  • primjer utvrđivanja porezne osnovice i poreza na dobit prema novčanom načelu i dr.

3. Sastavljanje Izvješća o poslovnim odnosima između povezanih osoba (Obrazac PD-IPO)

  • Obrazac PD-IPO – evidentiranje poslovnih događaja između povezanih osoba
  • tko se smatra povezanim osobama u poreznom smislu?
  • porezni tretman transakcija između povezanih osoba
  • kamate između povezanih osoba za 2024. i u 2025.
  • primjeri iskazivanja transakcija u Obrascu PD-IPO i dr.

4. Sastavljanje Izvješća o dobiti kontroliranog inozemnog društva (Obrazac PD-KID)

  • tko obvezno podnosi Obrazac PD-KID za 2024.?
  • primjer popunjavanja PD-KID obrasca i dr.

5. Novosti u oporezivanju dobiti od 1.1.2025.

  • izmjene Pravilnika o porezu na dobit
  • pravila o kontroliranim inozemnim društvima
  • transferne cijene – dostava podataka u PU
  • podnošenje prijava poreza na dobit i dr.

6. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačica: mr. sc. Ida Dojčić, ovlaštena porezna savjetnica, TEB POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.