Datum održavanja: 18.2.2025. (utorak)
Početak: 9,00 sati
Završetak: oko 14,00 sati

*4 boda za ovlaštene revizore

Na ovom webinaru polaznici će na praktičnim primjerima dobiti detaljne upute za popunjavanje svih pozicija računa dobiti i gubitka i bilance u skladu sa zahtjevima HSFI-a, te kako provesti završna knjiženja i utvrditi poslovni rezultat.

Program:

1. Popunjavanje propisanih pozicija računa dobiti i gubitka na primjeru iz prakse – povezivanje sa stavkama bruto bilance i HSFI-ima

  • struktura prihoda i rashoda u računu dobiti i gubitka
  • iskazivanje transakcija s povezanim osobama
  • popunjavanje računa dobiti i gubitka na obrascima Fine
  • vrednovanje i iskazivanje poslovnih prihoda i rashoda
  • promjene vrijednosti zaliha proizvodnje u tijeku i gotovih proizvoda
  • troškovi proizvodnje, troškovi prodane robe, amortizacija, vrijednosno usklađenje potraživanja i dr. troškovi
  • vrednovanje i iskazivanje financijskih prihoda i rashoda

2. Popunjavanje propisanih pozicija Bilance na primjeru iz prakse – povezivanje sa stavkama bruto bilance i HSFI-ima

  • struktura i sadržaj bilance
  • iskazivanje transakcija s povezanim osobama
  • popunjavanja Bilance na obrascima Fine
  • vrednovanje i iskazivanje dugotrajne i kratkotrajne imovine i obveza
  • iskazivanje kapitala i rezervi
  • troškovi budućeg razdoblja i obračunati prihodi
  • odgođeno plaćanje troškova i prihod budućeg razdoblja

3. Utvrđivanje obveze poreza na dobit i rezultata poslovanja, te završna knjiženja

  • utvrđivanje dobiti/gubitka
  • utvrđivanje porezne obveze i utjecaj na dobit/gubitak

4. Sastavljanje bilješki uz bilancu i račun dobiti i gubitka i dr.

5. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačica: Irena Slovinac, dipl. oec., ovlaštena porezna savjetnica, TEB - Porezno savjetništvo d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na e-mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 88,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 55,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 88,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 110,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 99,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.  

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 4 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.