Sastavljanje godišnjih financijskih izvještaja i poreznih prijava za 2024.
Početak seminara u svim gradovima i webinara: u 9,30 sati
Prijam na seminarima i webinaru: od 9,00 sati
Trajanje: do oko 15,00 sati
5 boda za ovlaštene revizore*
Sastavljanje godišnjih financijskih izvještaja zahtjevan je računovodstveni posao koji uključuje i utvrđivanje svih poreznih obveza. Pritom su računovođe, uz primjenu propisa za 2024. godinu, u svom svakodnevnom radu istovremeno dužni primijeniti i izmijenjene propise za 2025. godinu.
Na ovom seminaru i webinaru polaznici će kroz rad na primjerima iz prakse steći napredna znanja potrebna za zakonitu izradu godišnjih financijskih izvještaja i prijavu poreza na dobit za 2024. godinu, ali i za primjenu izmijenjenih poreznih propisa u 2025. godini. Nakon izlaganja, TEB-ove savjetnice i savjetnici odgovoriti će na sva pitanja polaznika.
Mjesta i termini održavanja:
Rijeka, 27.01.2025. (ponedjeljak), Grand Hotel Bonavia, Dolac 4.
Pula, 28.01.2025. (utorak), Županijska Komora Pula, Carrarina 5.
Zagreb, 29.01.2025. (srijeda), Sheraton Zagreb Hotel, Kneza Borne 2
Bjelovar, 30.01.2025. (četvrtak), Ekonomski Fakultet, A. B. Šimića 1.
Osijek, 31.01.2025. (petak), Hotel Waldinger, Županijska 8.
Zadar, 03.02.2025. (ponedjeljak), Hotel Kolovare, Bože Peričića 14.
Šibenik, 04.02.2025. (utorak), Hotel Jadran, Obala Dr. Franje Tuđmana 52.
Dubrovnik, 05.02.2025. (srijeda), Hotel Lero, Iva Vojnovića 14.
Split, 06.02.2025. (četvrtak), Briig Boutique Hotel, Prilaz braće Kaliterna 1.
Varaždin, 07.02.2025. (petak), Park Boutique Hotel, Juraja Habdelića 6.
WEBINAR, 10.02.2025. (ponedjeljak)
Program:
1. Obveznici, vrste i rokovi kod sastavljanja godišnjih financijskih izvještaja za 2024.
- zakonski okvir financijskog izvještavanja poduzetnika
- obveznici primjene računovodstvenih standarda
- razvrstavanje poduzetnika po veličini za potrebe GFI-a za 2024.
- financijsko izvještavanje za statističke i druge potrebe
- podnošenje GFI i druge dokumentacije za potrebe javne objave i dr.
2. Sastavljanje godišnjih financijskih izvještaja za 2024.
- sastavljanje računa dobiti i gubitka
- razvrstavanje i iskazivanje prihoda
- materijalni troškovi, troškovi amortizacije, vrijednosnog usklađenja, rezerviranja i ostali rashodi
- iskazivanje troškova proizvodnje
- utvrđivanje rezultata poslovanja i dr.
- sastavljanje bilance na novom obrascu
- iskazivanje dugotrajne imovine, zaliha, potraživanja, obveza, revalorizacijskih rezervi i drugih stavki kapitala
- iskazivanje odgođene porezne imovine i odgođene porezne obveze i dr.
- izvještavanje o transakcijama s povezanim osobama
- bilješke uz financijske izvještaje za 2024.
- napomene uz sastavljanje ostalih financijskih izvještaja i dr.
3. Sastavljanje prijave poreza na dobit za 2024. i akontacije poreza na dobit za 2025.
- novi Obrasci poreznih prijava (PD i PD-NN) za 2024. godinu
- pregled stavaka koje utječu na povećanje/smanjenje porezne osnovice
- porezno (ne)priznati rashodi u PD i PD-NN obrascu za 2024. godinu
- porezno (ne)priznate donacije za 2024. godinu – iskazivanje u PD prijavi
- PD-IPO obrazac za 2024. – što je potrebno iskazati?
- tko podnosi PD-KID obrazac za 2024.?
- porez na dobit po odbitku – pregled isplaćenih naknada uz PD obrazac
- kamate u oporezivanju dobiti za 2025. godinu
- utvrđivanje predujmova poreza na dobit za 2025. i dr.
4. Konačni obračun članarina, doprinosa i renti za 2024.
- članarina turističkim zajednicama
- spomenička renta
- naknada za općekorisne funkcije šuma i dr.
5. Plaće, porez na dohodak i doprinosi
- utvrđivanje godišnjeg poreza na dohodak za 2024.
- novosti u oporezivanju plaća u 2025.
- minimalna plaća za 2025. godinu
- novosti u propisima o doprinosima u 2025.
- propisane osnovice za obračun doprinosa u 2025.
- propisana osnovica za člana uprave u 2025.
- poduzetnička plaća u 2025.
- propisane osnovice za samostalnu djelatnost u 2025. i dr.
6. Novosti u oporezivanju PDV-om u 2025.
- primjena novog praga za upis u registar obveznika PDV-a od 1.1.2025.
- nove odredbe za male porezne obveznike (mala poduzeća)
- primjena tzv. domaće sheme i/ili tzv. prekogranične sheme ili obje
- godišnju promet u državi članici i godišnju promet u Uniji
- dodjela individualnog identifikacijskog broja
- tko obvezno podnosi tromjesečno izvješće?
- mjesto oporezivanja pristupa događanjima koja se odvijaju u virtualnom obliku
- omogućavanje odbitka pretporeza temeljem rješenja Porezne uprave
- oslobođenje od PDV-a u izvanrednim situacijama
- izdavanje pojednostavljenog računa kod poreznih obveznika
- povrat PDV-a poreznim obveznicima izvan EU-a - ukidanje uvjeta uzajamnosti
7. Primjena izmijenjenih poreznih propisa od 1.1.2025.
- novi iznosi neoporezivih primitaka u 2025.
- novosti u obračunu drugog dohotka u 2025.
- novosti kod dohotka od samostalne djelatnosti
- iznos viših osnovica za obračun doprinosa u 2025.
- ostale novosti u porezu na dohodak u 2025.
- oslobođenje od poreza za plaće povratnika u RH
- oporezivanje iznajmljivača građana u 2025.
- novosti kod dohotka od imovine i imovinskih prava u 2025.
8. Ostale aktualnosti
- novosti u oporezivanju paušalnog dohotka u 2025.
- porezni tretman napojnice u 2025.
- naknada za rad sezonskog radnika u poljoprivredi u 2025.
- ostale aktualnosti kod poreza na dohodak i doprinosa u 2025.
- isplata dividendi/udjela u dobiti u 2025. i dr.
- Opći porezni zakon – novosti kod poreznog postupka od 1.1.2025.
- dostava poreznih akata elektroničkim putem
- proširenje obveznika primjene sustava ePorezna
- odgovornost članova (vlasnika) trgovačkog društva za nepodnošenje poreznih prijava
- nedozvoljeno obavljanje djelatnosti putem Interneta – blokada financijskih transakcija
- provođenje poreznog nadzora – nove odredbe
- obveza izdavanja računa za sve prodajne subjekte kod maloprodaje dnevnog tiska, duhana i duhanskih prerađevina, maraka i dr. poštanskih vrijednosnica
- ostale novosti kod poreznog postupka
9. Odgovori na pitanja polaznika
Predavači: TEB-ovi savjetnici
Pisani materijal:
- Na seminaru: Uvezane preslike slajdova predavača, blok i olovka
- Na webinaru: Prezentacije u PDF-u
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.
- Jedan sudionik iz pravne osobe koja s TEB-om ima zaključen Ugovor o uslugama savjetovanja može sudjelovati bez plaćanja kotizacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz pravne osobe potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om plaća naknadu za sudjelovanje na seminaru/webinaru s popustom u iznosu od 80,00 eura.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru iznosi 100,00 EUR po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 EUR.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije seminara/webinara kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije 3 radna dana prije održavanja.
- Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se na webinar iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
- Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom webinaru pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom seminaru i webinaru revizorima priznati 5 bodova stalnog stručnog usavršavanja iz osnovnih aktivnosti iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj, na seminarima se potpisati u listu polaznika i sudjelovati na seminaru/webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Polaznike webinara upućujemo da politiku privatnosti platforme Zoom pročitaju ovdje, a Uvjete korištenja ovdje.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju seminara i webinara.