Aktualnosti u javnoj nabavi u EU projektima kao posljedica epidemije

Dopuštene izmjene ugovora o javnoj nabavi prema ZJN 2016

Početak u 9,30 sati
Predviđeno trajanje izlaganja: 180 minuta (2 x 90 minuta) + odgovori na pitanja
Završetak oko 13,30 sati

Podaci o webinaru        

  • 26. svibnja 2020. (utorak)
  • 4 školska sata
  • Evidencijski broj usavršavanja: 2020-0150

Program usavršavanja:

1. Aktualnosti u javnoj nabavi u EU projektima kao posljedica epidemije

  • Utjecaj krize uzrokovane koronavirusom na EU projekte
  • Aktualne mjere Vlade RH u vrijeme epidemije vezane uz EU projekte
  • Smjernice Europske komisije za primjenu okvira za javnu nabavu u kriznoj situaciji uzrokovanoj koronavirusom
  • Mogućnosti koje stoje na raspolaganju naručiteljima u hitnim situacijama
  • Primjena financijskih korekcija u slučaju nezakonitih izmjena ugovora – iskustva i najčešće greške u praksi
  • Postupak povodom prigovora na odluku o nepravilnosti i financijske korekcije

Antonija Ćurić, dipl. iur. (2 šk sata)

2. Dopuštene izmjene ugovora o javnoj nabavi prema ZJN 2016

  • Sklapanje ugovora o javnoj nabavi i okvirnog sporazuma
  • Uvjeti pod kojima se ugovori o javnoj nabavi i okvirni sporazumi smiju mijenjati
  • Utjecaj krize uzrokovane koronavirusom na postojeće ugovore
  • Izmjena ili raskid ugovora zbog promijenjenih okolnosti (mogućnost primjene clausule rebus sic stantibus na ugovore o javnoj nabavi)
  • Posljedice sklapanja nezakonitih izmjena i pravna zaštita gospodarskih subjekata
  • Aktualni slučajevi iz prakse Državne komisije, Visokog upravnog suda RH i Suda Europske unije s osvrtom na krizu uzrokovanu koronavirusom

Vedran Jelinović, dipl. iur. (2 šk sata)

Pisani materijal: Mapa s prezentacijama predavača i oglednim primjerima.

Kotizacija: Naknada po sudioniku za program iznosi 500,00 kn. Pretplatnici TEB-ovog priručnika Sustav javne nabave plaćaju kotizaciju u iznosu od 400,00 kn po svakom polazniku (ako je pretplata za 2020. godinu plaćena).

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Pogodnosti:

Prijavom na redovito usavršavanje zakazano i za dan 27.5.2020. plaća se jedinstvena kotizacija po polazniku u iznosu od 900,00 kn, a pretplatnici TEB-ovog priručnika Sustav javne nabave u iznosu od 800,00 kn po polazniku (ako je pretplata za 2020. godinu plaćena). Za korištenje ovih pogodnosti potrebno je ispuniti prijavnice za oba dana.

Uplata: Naknada za sudjelovanje se uplaćuje u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: Prijave za sudjelovanje na webinaru dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice.

Kod imena i prezimena na prijavnici treba dodati „OIB“ i „Datum rođenja“.

Sve dodatne informacije možete dobiti na tel. 01/ 4571-640.

MOLIMO VAS DA PAŽLJIVO PROČITATE INFORMACIJE U NASTAVKU!

Kako se prijaviti i sudjelovati na TEB-ovom internet seminaru (webinaru)?

  • Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obaveznim podacima putem TEB-ove internet stranice;
  • Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru);
  • Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u TEB najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara;
  • Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara u 8,00 sati TEB će dostaviti poveznicu (link) na webinar;
  • Polaznici webinara koji na svojim računalima nemaju instaliranu aplikaciju platforme ZOOM, putem koje se izvode TEB-ovi internet seminari, moraju na svoje računalo instalirati i pokrenuti ( download and run) predmetnu aplikaciju. Aplikacija se instalira i pokreće klikom na gore navedenu poveznicu. Postupak je jednostavan i brz;
  • Poveznica (link) na webinar je aktivan od trenutka dostavljanja;
  • Putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (eng. waiting room). Polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
  • Svi polaznici će u jednom trenutku na svojim ekranima imati dijaloški okvir na kojem će pisati: „Join with computer audio“. Molimo Vas da odaberete tu opciju (kliknuti na tekst: Join with computer audio);
  • Prije početka webinara, TEB-ovi administratori provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
  • Nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
  • U uvodnom izlaganju polaznicima će biti objašnjen način rada i komunikacije s predavačima.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na TEB-ovim internet seminarima:

  • webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
  • potrebna je širokopojasna internet veza (žičana ili bežična);
  • potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetooth-a);
  • mikrofon je opcionalan (nije obvezan) - polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
  • web kamera je opcionalna (nije obvezna) - polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 455 77 55

Molimo da nam svojom pravovremenom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.