Vrijeme održavanja: 19.2.2021. (petak)
Početak: 9,30 h
Trajanje izlaganja: 120 minuta + odgovori na pitanja

 

Na svim trgovačkim, općinskim i županijskim sudovima i na Visokom trgovačkom sudu Republike Hrvatske se obavezno primjenjuje isključivo elektronička komunikacija.

Sve pravne osobe (poduzetnici, institucije, udruge i dr.), fizičke osobe, te odvjetnici, stečajni upravitelji, javni bilježnici, sudski vještaci, sudski procjenitelji, sudski tumači i dr. mogu isključivo putem e-Komunikacije slati podneske i priloge sudu, zaprimati sudska pismena i upozorenja o otvaranju stečajnih postupaka, te obavljati uvid u sudske predmete.

Predavači: 

  1. Kristian Turkalj, državni tajnik Ministarstva pravosuđa
  2. Valentin Jakovac, odvjetnik

Program:

  1. Što je elektronička komunikacija
  2. Koju ulogu imaju pravne osobe i obveza njihova uključenja - mogućnost gubitka parnice ako se ne uključe u e-Komunikaciju, mogućnost nastanka velike štete - presuda zbog ogluhe
  3. Što je potrebno za korištenje e-Komunikacije
  4. Koji su tehnički preduvjeti za uslugu e-Komunikacije
  5. Tko izdaje vjerodajnice i potpisne certifikate i čemu služe 
  6. Tko sve može komunicirati sa sudovima
  7. Kako slati podneske i sudske pismene
  8. Koja je uloga odvjetnika
  9. Tko je opunomoćenik 
  10. Kako dodati opunomoćenika
  11. Kako se prijaviti u sustav e-Komunikacije
  12. Plaćanje ili neplaćanje pristojbi
  13. Zaprimanje informacija sa suda
  14. Uvid u e-predmet
  15. Odgovori na pitanja polaznika webinara

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na e-mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 500,00 kn (400,00 kn + 100,00 kn PDV-a) po sudioniku.
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog subjekta plaća kotizaciju s popustom, u iznosu od 450,00 kn (360,00 kn + 90,00 PDV-a).

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Broj sudionika je ograničen i predviđeni termin popunjavat će se redoslijedom primljenih uplata. Molimo vas da uplatite kotizaciju i dostavite prijavnicu čim prije, a najkasnije 3 radna dana prije održavanja - radi osiguranja svog sudjelovanja, te organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na kontakte koje ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza webinara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.