Ispit za stečajnog upravitelja

- kako položiti ispit i steći zvanje stečajni upravitelj?
- statusna i druga pitanja
 

Datum održavanja 20.4.2021. (utorak)
početak : 9,30 sati
Trajanje izlaganja: 180  minuta s odgovorima na pitanja

 

Webinar je namijenjen osobama koje žele polagati ispit za stečajnog upravitelja, ali i osobama koje su već upisane na listu s tečajnih upravitelja.

Cilj webinara je stjecanje cjelokupnih znanja o uvjetima za polaganje stručnog ispita za stečajnog upravitelja te o svim statusnim pitanjima (upis, brisanje, izuzeće s liste) stečajnog upravitelja, nakon što osoba uspješno položi ispit i upiše se na listu stečajnih upravitelja.

 

Program radionice:

  1. Tko može polagati ispit za stečajnog upravitelja
  2. Relevantni izvori za polaganje ispita
  3. Oslobođenje od dijela ispita
  4. Upis na listu B stečajnih upravitelja
  5. Stručna obuka i stručno usavršavanje
  6. Upis na listu A stečajnih upravitelja
  7. Izbor stečajnog upravitelja- metoda slučajnog odabira
  8. Institut privremenog izuzimanja od dodjele novih predmeta
  9. Uvjeti za brisanje s liste s posebnim osvrtom na pokretanje kaznenog postupka protiv stečajnog upravitelja
  10. Ekomunikacija stečajnog upravitelja sa sudom
  11. Odgovori na pitanja polaznika webinara

Predavači:
Luca Grgić - Petrović, Ministarstvo pravosuđa i uprave
Valentin Jakovac, stečajni upravitelj

O predavačima:

  • Luca Grgić – Petrović trenutačno je zaposlena kao voditeljica Službe za javno bilježništvo i stečajne upravitelje u Ministarstvu pravosuđa i uprave Republike Hrvatske. Član je Ispitnog povjerenstava za polaganje stručnog ispita za stečajnog upravitelja u svojstvu tajnika.
  • Valentin Jakovac trenutačno je upisan u imenik odvjetnika i listu A stečajnih upravitelja. Ranije je bio zaposlen na mjestu voditelja Odjela za stečajne upravitelje u Ministarstvu pravosuđa Republike Hrvatske.

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 600,00 kn po sudioniku (480,00 + 120,00 kn PDV-a).
Drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju umanjenu za 10 %, u iznosu od 540,00 kn (432,00 + 108,00 kn PDV-a).

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada po polazniku umanjuje se za 20% i iznosi 480,00 kn (384,00 + 96,00 kn PDV-a), ako je obveza za 2021. podmirena.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prethodna prijava je obvezna, a radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, molimo vas da kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu za odabrani termin najkasnije 5  radnih dana prije održavanja. 

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom webinaru pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.