Datum održavanja: 10.4.2025. (četvrtak)
Početak u 9,00 sati
Završetak: oko 15,00 sati 

5 bodova za ovlaštene revizore*

Na ovom webinaru polaznici će kroz praktične primjere steći znanja kako priznavati i mjeriti zalihe u poslovnim knjigama i financijskim izvještajima poduzetnika koji obavljaju djelatnost proizvodnje u skladu sa zahtjevima HSFI-a i MSFI-a. Cilj webinara je dati osnovu obračuna proizvodnje koju će polaznici moći koristiti pri ustroju i vođenju računovodstva proizvodnje u svojem društvu.

Webinar je namijenjen:

  • voditeljima računovodstva i knjigovođama
  • osobama koje vode ili namjeravaju ustrojiti proizvodnju i robno knjigovodstvo
  • osobama koje rade u nabavi, prodaji, proizvodnji
  • programerima
  • revizorima
  • svima koji upravljaju zalihama

Program:

1. Nabava, skladištenje i utrošak sirovina i materijala - primjena HSFI-a 10 i MRS-a 2 (rad na praktičnim primjerima)

  • Pojmovno određenje zaliha u proizvodnji
  • Priznavanje, mjerenje, trošak nabave i neto utrživa vrijednost
  • Metode i tehnike mjerenja i obračunavanja zaliha
  • Što o zalihama treba objaviti u bilješkama o financijskim izvještajima?

2. Obračun i raspored troškova proizvodnje - primjena HSFI-a 10 i MRS-a 2 (rad na praktičnim primjerima)

  • Utvrđivanje troška proizvodnje prema zahtjevima računovodstvenih standarda
  • Raspored i obračun troškova u proizvodnji - po nositeljima i mjestima troška
  • Obračun proizvodnje po radnom nalogu
  • Obračun u procesnoj proizvodnji
  • Metoda standardnog troška
  • Knjigovodstveno praćenje

3. Računovodstvo gotovih proizvoda - primjena HSFI-a 10 i MRS-a 2 (rad na praktičnim primjerima)

  • Kalkulacije, uskladištenje i prodaja gotovih proizvoda
  • Uporaba vlastitih proizvoda u poslovne svrhe

4. Iskazivanje proizvodnih troškova u financijskim izvještajima i dr. (rad na praktičnim primjerima)

5. Odgovori na pitanja

Predavači: 

  • Irena Slovinac, ovlaštena porezna savjetnica, TEB POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.
  • Domagoj Zaloker, dipl. oec., direktor i viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na e-mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 96,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 60,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 96,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 120,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 108,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 5 bodova stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na seminaru/webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.