Datum održavanja: 13.2.2025. (četvrtak)
Početak: 9,00 sati
Završetak: oko 14,30 sati
*5 bodova za ovlaštene revizore
Na ovom webinaru obrađuje se problematika vezana uz priznavanje, mjerenje i prezentiranje prihoda i rashoda sukladno zahtjevima računovodstvenih standarda – HSFI-a i MSFI-a, a uz to obrađuje se i njihov utjecaj na osnovicu za oporezivanje porezom na dobit.
Program:
1. Prihodi i rashodi od prodaje proizvoda, roba i usluga
- primjena nadležnih računovodstvenih standarda
- prihodi i rashodi od prodaje proizvoda i roba
- prihodi i rashodi od pružanja usluga - primjena metode stupnja dovršenosti
- evidentiranje naknadnih rabata i popusta i dr.
- odgođeno priznavanje prihoda i dr.
2. Ostali poslovni prihodi i rashodi
- priznavanje prihoda od državnih potpora
- vremenska razgraničenja prihoda i rashoda
- prihodi od prodaje dugotrajne imovine
- prihodi od otpisa i prestanka obveza
- prihodi od naplate otpisanih (vrijednosno usklađenih) potraživanja od kupaca
- troškovi amortizacije dugotrajne imovine
- rashodi od vrijednosnog usklađenja imovine – dugotrajna materijalna imovine, zalihe i potraživanja od kupaca
- rashodi i prihodi od priznavanja i ukidanja dugoročnih rezerviranja i dr.
3. Financijski prihodi i rashodi
- prihodi od ulaganja u udjele i dionice
- prihodi i rashodi od kamata, tečajnih razlika i dr.
- nerealizirani prihodi (dobici) i rashodi (gubici) od financijske imovine i dr.
4. Klasifikacija i iskazivanje prihoda i rashoda (troškova) u računu dobiti i gubitka
- struktura prihoda i rashoda u RDG-u
- klasifikacija prihoda i rashoda nastalih s povezanim osobama
- razvrstavanje i iskazivanje troškova i rashoda u RDG-u
- isključivanje troškova zaliha proizvodnje u tijeku i gotovih proizvoda u RDG-u i dr.
5. Porezni tretman prihoda i rashoda
- podnošenje prijave poreza na dobit za 2024. (Obrazac PD)
- uvećanja i umanjenja porezne osnovice za prihode i rashode u Obrascu PD za 2023. (amortizacija, manjkovi, zatezne i ugovorne kamate, darovanja i donacije, nerealizirani dobici i gubici od financijske imovine, vrijednosna usklađenja i otpis potraživanja, zalihe, rezerviranja, dividende i udjeli u dobiti, obrazovanje i izobrazba i dr.) i dr.
6. Odgovori na pitanja polaznika
Predavači:
- Irena Slovinac, dipl. oec., ovlaštena porezna savjetnica, TEB - POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.
- Domagoj Zaloker, direktor i viši savjetnik, TEB - POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na e-mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 96,00 eura po polazniku.
- Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 60,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 96,00 eura.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 120,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 108,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 5 bodova stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na seminaru/webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.