Datum održavanja 20.11.2025. (četvrtak)
Početak u 9,00 sati
Završetak oko 15,00 sati
*5 bodova iz područja revizije
Sustav internih kontrola (SIK) je skup međusobno povezanih i usklađenih organizacijskih, kontrolnih i drugih mjera, procedura i postupaka, ustrojenih s ciljem zaštite imovine trgovačkog društva, a sastoji se od organizacijsko - upravljačkih i internih računovodstvenih kontrola. Za ustroj i funkcioniranje SIK-a odgovorna je uprava (direktori) poduzetnika, kojoj pomažu interni revizori, kontroleri i voditelji plana i analize, financijski stručnjaci i računovođe, ali i rukovoditelji nabave, proizvodnje, prodaje i dr. Ovlašteni revizori provjeravaju postojanje i pouzdanost funkcioniranja SIK-a, jer dobro ustrojen i pouzdan SIK povećava pouzdanost godišnjih financijskih izvještaja, smanjuje rizike i olakšava provedbu revizije.
Webinar je namijenjen: ovlaštenim revizorima, internim revizorima, kontrolerima i voditeljima plana i analize, financijskim rukovoditeljima, računovođama, nadzornim i revizijskim odborima, upravama (direktorima) i svim drugim rukovoditeljima (nabave, proizvodnje i prodaje), te drugim zainteresiranima.
Predavač: Prof. dr. sc. Boris Tušek, Ekonomski fakultet u Zagrebu
Program:
1. Interne kontrole kao dio sustava internog nadzora
2. Pojam, značajke i ciljevi internih kontrola – operativni ciljevi, informacijski ciljevi i ciljevi usklađenosti
3. Komponente sustava internih kontrola – kontrolno okruženje, procjena rizika, kontrolne aktivnosti, informacije i komunikacija, monitoring
4. Vrste internih kontrola u uvjetima ručne i automatizirane obrade podataka
5. Ograničenja internih kontrola
6. Interne kontrole ako instrument upravljanja rizicima
7. Identificiranje i procjenjivanje rizika značajnog pogrešnog prikazivanja
8. Stjecanje razumijevanja sustava internih kontrola subjekta prema MRevS-u 315 (Izmijenjen 2019.) – Identificiranje i procjenjivanje rizika značajnih pogrešnih prikazivanja
9. Procjenjivanje rizika značajnih pogrešnih prikazivanja na razini tvrdnje
10. Procjenjivanje kontrolnog rizika
11. Testiranje operativne učinkovitosti internih kontrola - testovi kontrola
12. Prepoznavanje nedostataka u internim kontrolama
13. Procjena značajnosti nedostataka u internim kontrolama
14. Dokumentiranje uočenih nedostataka u internim kontrolama
15. Priopćavanje nedostataka u internim kontrolama menadžmentu i onima koji su zaduženi za upravljanje i reakcije menadžmenta i onih koji su zaduženi za upravljanje na priopćene nedostatke u internim kontrolama
16. Odgovori na pitanja polaznika
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na e-mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje s uključenim popustom na ovom webinaru iznosi 136,00 eura po polazniku.
- Za sve ostale (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 170,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 153,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 5 bodova stalnog stručnog usavršavanja iz područja revizije. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.