Webinar/praktikum za proračunske i izvanproračunske korisnike te JLP(R)S-e 

Proračunski korisnici i JLP(R)S-i – sastavljanje PDV prijava za zadnje razdoblje oporezivanja 2024.   

Datum održavanja 13.12.2024. (petak)
Početak: 9,30 sati
Završetak: oko 13,00 sati 

3 boda za ovlaštene revizore*

Webinar je namijenjen svima koji žele savladati pitanja oporezivanja PDV-om u proračunskom sustavu te evidentiranja transakcija s PDV-om u proračunskom računovodstvu (računovođama, revizorima i drugima). Prezentirat će se  i najnovije izmjene Zakona o PDV-u od 1.1.2025.

Program:

1. Sastavljanje PDV obrasca za posljednje razdoblja oporezivanja 2024.

  • Specifičnosti sastavljanja PDV obrasca za 12/24. kod proračuna i proračunskih korisnika
  • Obvezna usklađenja PDV-a za 2024. godinu
  • Razlike, naknadni obračuni i ispravci za 2024. godinu
  • Utvrđivanje konačnog % (pro-rata) podjele pretporeza za 2024.
  • Obvezni ispravak pretporeza za dugotrajnu i kratkotrajnu imovinu
  • Obračun PDV-a na manjkove i izuzimanja dobara
  • Evidentiranje naknadnih odobrenja u PDV prijavama
  • Ispravci pogrešaka iz ranijih razdoblja
  • Što se iskazuje pod ostalim podacima (VI.) u PDV obrascu?
  • Zaključivanje PDV evidencija za 2024. godinu i dr.

2. Ulazak i izlazak u/iz sustava PDV-a

  • Mogućnost izlaska iz sustava PDV-a s 31.12.2024.
  • Radnje i postupci kod izlaska iz sustava PDV-a
  • Ulazak u sustav PDV-a dobrovoljno i/ili po sili zakona u sustav PDV-a s 1.1.2025. i dr.

3. Izmjene Zakona o PDV-u od 1.1.2025.

  • Povećanje praga za upis u registar obveznika PDV-a na 50.000,00 eura
  • Nove odredbe za male porezne obveznike
  • Ostale novosti u oporezivanju PDV-om u 2025. i dr.

4. Knjigovodstveno evidentiranje u proračunskom računovodstvu

  • Računi na kojima se knjiže obveze i potraživanja za PDV
  • Primjeri knjiženja:
    • pravila za knjiženje PDV iz ulaznih i izlaznih računa, primljenih i danih predujmova
    • obveza i potraživanja iz obrasca PDV
    • obveza/potraživanja za PDV nakon utvrđivanja konačnog % za proračunsku godinu
    • kod otpisa potraživanja
    • kod poslovanja preko jedinstvenog računa riznice JLP(R)S-a i dr.

(primjeri će biti dani za obveznike PDV-a upisane u Registar obveznika koji primjenjuju postupak oporezivanja prema obavljenim isporukama)

5. Odgovori na pitanja polaznika webinara

Predavačice:

  • mr. sc. Ida Dojčić, ovlaštena porezna savjetnica, TEB - POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.
  • Nikolina Bičanić, mag. oec., glavna urednica i viša savjetnica, TEB - POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

  • Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
  • Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.