SEMINAR i WEBINAR
Primjena novog Pravilnika o proračunskom računovodstvu
i druge aktualnosti za proračune i proračunske korisnike
Početak u svim gradovima i na webinaru u 9,30 sati
osim u Opatiji gdje je početak u 10,00 sati
Prijam u svim gradovima od 9,00 sati
Trajanje: do oko 13,30 sati
3 boda za ovlaštene revizore*
Od 1.1.2025. u knjigovodstvenim evidencijama primjenjuje se novi Pravilnik o proračunskom računovodstvu. Na ovome seminaru/webinaru kroz primjere će se pojasniti primjena novog Pravilnika, od otvaranja početnih stanja do evidentiranja najvažnijih poslovnih događaja. Također, na primjerima će se pojasniti na koji način se utvrđuju preneseni viškovi i manjkovi prihoda iz prethodnog razdoblja te sastavljaju i evidentiraju odluke o raspodjeli rezultata.
Prezentirat će se i aktualnosti iz područja oporezivanja dohotka i doprinosa, primjeni osnovica za obračun plaća, minimalna plaća, iznosi neoporezivih primitaka, obračun drugog dohotka i ostale porezne i druge aktualnosti.
Seminar je namijenjen računovođama, revizorima i drugim zainteresiranim osobama iz proračunskog sustava.
Mjesta i termini održavanja:
Opatija 27.03.2025. (četvrtak), Hotel 4 opatijska cvijeta, Ul. Viktora cara Emina 6
Program:
1. Primjena novog Pravilnika o proračunskom računovodstvu od 1.1.2025.
- Otvaranje početnih stanja poslovnih knjiga za 2025.
- Primjena novih pravila evidentiranja poslovnih događaja na primjerima knjiženja:
- prijenosi sredstava proračunskim korisnicima iz nadležnosti
- prijenosi sredstava drugim proračunima, proračunskim i izvanproračunskim korisnicima - nova pravila, novi računi
- priznavanje rashoda za dane donacije neprofitnim organizacijama
- međusobni prijenosi nefinancijske imovine između proračunskih subjekata
- primici i izdaci (prekoračenja na žiro-računima)
- novosti kod iskazivanja imovine (ispravak vrijednosti, jednokratan otpis vrijednosti, nove odluke)
- novosti kod iskazivanja obveza (novi računi i nova pravila)
- vođenje izvanbilančnih evidencija
- i dr.
2. Raspored rezultata iz 2024. i iskazivanje viškova i manjkova prihoda iz 2024. u odlukama o rasporedu rezultata u 2025.
- Sastavljanje odluka
- Utvrđivanje viškova prihoda i primitaka iz 2024. koji su utrošeni i s kojima se ne može raspolagati u 2025. te manjkova koji su pokriveni u 2024.
- Utvrđivanje prenesenih viškova prihoda i primitaka s kojima se može raspolagati u 2025. te prenesenih manjkova koji se moraju pokriti u 2025.
- Evidentiranje odluka
- Koji se podaci iz odluka o rasporedu rezultata evidentiraju i na koji način kod JLP(R)S-a i proračunskih korisnika
3. Podsjetnik na tromjesečno financijsko izvještavanje
- Rokovi i obveznici
- Novi sadržaj financijskih izvještaja (novi obrasci)
4. Porezne i druge aktualnosti
- Primjena osnovica za obračun plaće u 2025. godini
- Minimalna plaća za 2025.
- Iznos naknade zbog nezapošljavanja osoba s invaliditetom u 2025.
- Primjena najniže mjesečne osnovice za obračun doprinosa
- Iznosi neoporezivih primitaka u 2025. godini
- Isplata drugog dohotka u 2025.
- Ostale porezne i druge aktualnosti u 2025. godini (rad učenika i studenata itd.)
5. Odgovori na pitanja
Predavači:
- Nikolina Bičanić, mag. oec., viša savjetnica i glavna urednica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
- Dinko Lukač, dipl. oec., viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Pisani materijal:
- Na seminaru: uvezane preslike slajdova predavača, blok i olovka
- Na webinaru: prezentacije u PDF-u
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru s uključenim popustom iznosi 88,00 eura po polazniku.
- Jedan sudionik iz pravne osobe koja s TEB-om ima zaključen Ugovor o uslugama savjetovanja može sudjelovati bez plaćanja kotizacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz pravne osobe potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om plaća naknadu za sudjelovanje na seminaru/webinaru s popustom u iznosu od 88,00 eura.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru iznosi 110,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 99,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Kotizacija uključuje: sudjelovanje na predavanjima, pisani materijal, odgovore na pitanja, a na seminarima i topli napitak za vrijeme stanke.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije seminara i webinara te pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
Posebna napomena za prijavu na webinar:
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom seminaru i webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz osnovnih aktivnosti iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj, na seminarima se potpisati u listu polaznika i sudjelovati na seminaru/webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju seminara i webinara.