Datum održavanja: 5.5.2025. (ponedjeljak)
Početak: 9,30 sati
Završetak: oko 13,00 sati 

3 boda za ovlaštene revizore*

Na ovom webinaru detaljno ćemo proći kroz odredbe Zakona o radu kojima je uređeno pravo na godišnji odmor radnika, s posebnim naglaskom na dvojbe s kojima se u praksi susreću radnici i poslodavci. Osnovni cilj ovog webinara je da svi polaznici steknu znanja o tome kako se određuje godišnji odmor svakog pojedinog radnika i kako se godišnji odmor prenosi iz jedne godine u drugu.

Webinar je namijenjen managerima i direktorima trgovačkih društava, ravnateljima ustanova, voditeljima i zaposlenicima pravnih službi, voditeljima i zaposlenicima službi za ljudske resurse, voditeljima i zaposlenicima općih i kadrovskih poslova, računovođama i računovodstvenim službama te pravnicima i svima koji provode i primjenjuju Zakona o radu u svakodnevnoj praksi.

Program:

1. Pravo na godišnji odmor i njegovo trajanje
2. Razmjerni dio godišnjeg odmora i pravo na razmjerni dio godišnjeg odmor
3. Korištenje preostalog dijela godišnjeg odmora iz 2024,
4. Raspored (plan) korištenja godišnjih odmora za 2025.
5. Korištenje godišnjeg odmora u dijelovima i mogućnosti prenošenja u sljedeću kalendarsku godinu
6. Naknada plaće za vrijeme godišnjeg odmora
7. Odnos godišnjeg odmora i bolovanja, te plaćenog dopusta
8. Korištenje godišnjeg odmora tijekom otkaznog roka
9. Naknada za neiskorišteni godišnji odmor
10. Mišljenja nadležnog ministarstva
11. Pravo na godišnji odmor po kolektivnim ugovorima proširene primjene (graditeljstvo, trgovina, ugostiteljstvo)
12. Pravo na godišnji odmor u državnoj i javnoj službi
13. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačica: Ljubica Đukanović, mag. iur., viša savjetnica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz ostalih područja. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.