Naplata potraživanja putem e-Ovrhe i provedba ovrhe na plaći
- zastara potraživanja
- elektronička ovrha
- ovrha na plaći
- zaštićena primanja u 2022.
Datum održavanja: 13. srpnja 2022. (srijeda)
Početak: u 09,30 sati
Trajanje predavanja: oko 180 minuta + odgovori na pitanja
* 3 boda za ovlaštene revizore
Na ovom webinaru govoriti ćemo o tome kako naplatiti svoje potraživanje od dužnika podnošenjem propisanih obrazacai putem sustava e-Ovrhe (na temelju vjerodostojne isprave poput računa, izvatka i poslovnih knjiga i dr.), te o ovrsi na plaći i drugim zaštićenim primanjima u 2022. godini.
Program:
- U kojem roku se mora pokrenuti ovršni postupak (što ako je tražbina zastarjela)?
- Kako se i za koje tražbine računaju rokovi zastare?
- Kako se prekida zastara?
- Nastupa li zastara tražbine utvrđene rješenjem o ovrsi nakon 10 godina?
- Kako se računa zastara u slučaju nemogućnosti izvršenja osnove za plaćanje za ovršenika fizičku osobu?
- Na koji način se podnosi prijedlog za ovrhu na temelju vjerodostojne isprave – s prikazom rada u sustavu e-Ovrha?
- Koje isprave su vjerodostojne isprave podobne za ovrhu?
- U kojim slučajevima i za koje vjerovnike nije obvezna e-Ovrha?
- Kako dužnik može osporavati tražbinu u ovršnom postupku?
- Koliko iznose troškovi ovršnog postupka i tko ih plaća?
- Što mora platiti dužnik nakon što primi obavijest javnog bilježnika pred rješenje o ovrsi)?
- Kako pokrenuti postupak naplate protiv osobe s prebivalištem ili sjedištem izvan RH?
- Na kojim predmetima ovrhe se provodi izvansudska ovrha?
- Koje su obveze poslodavca u provedbi ovrhe na plaći?
- Koja primanja iz radnog odnosa se mogu i smiju isplaćivati na zaštićeni račun, a koja ne?
- Kako se provodi ovrha na primanjima osoba koje ostvaruju samo drugi dohodak?
- Kako provesti ovrhu na plaći u korist novog ovrhovoditelja nakon prijenosa tražbine?
- Ukida li se ovrha na plaći od 1.1.2023.?
- Odgovori na pitanja polaznika
Predavač: TEB-ov viši savjetnik Vedran Jelinović dipl.iur.
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike FIP-a (TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“) naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 500,00 kn po polazniku, ako je obveza za 2022. podmirena.
- Za potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 400,00 kn po polazniku, ako je obveza za 2022. podmirena.
- Za sve ostale (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 600,00 kn po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju u iznosu od 540,00 kn.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dana prije održavanja.
Prijava:
- Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
- Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj bi se prisustvom na ovom praktikumu revizorima priznala 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz računovodstvenog područja. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.