Naplata potraživanja putem e-Ovrhe i ovrha na plaći u 2022.

- obvezna elektronička ovrha
- propisani obrasci
- zaštićeni dio plaće u 2022.
- druga primanja izuzeta od ovrhe u 2022

Datum održavanja: 16. prosinca 2021. (četvrtak)
Početak: u 9,30 sati
Trajanje predavanja: oko 150 minuta + odgovori na pitanja

  

Od 15.9.2021. ovrha na temelju vjerodostojne isprave pokreće se isključivo putem sustava e-Ovrhe. Od navedenog pravila propisane su i iznimke za fizičke osobe koje smiju podnositi prijedloge za ovrhu u papirnatom obliku, ali se prijedlog za ovrhu i onda podnosi na propisanom obrascu. Također, na propisanom obrascu se od 15.9.2021. sudu podnosi i prijedlog za ovrhu na temelju ovršne isprave.

Na ovome webinaru govoriti ćemo o tome kako naplatiti svoje potraživanje od dužnika podnošenjem propisanih obrazaca i putem sustava e-Ovrhe (na temelju vjerodostojne isprave poput računa, izvatka i poslovnih knjiga i dr.), kao i o ovrsi na plaći i drugim zaštićenim primanjima u 2022. godini.

 

Program:

  1. U kojem roku se mora pokrenuti ovršni postupak (što ako je tražbina zastarjela)?
  2. Kako se i za koje tražbine računaju zastarni rokovi?
  3. Kako se prekida zastara?
  4. Na koji način se od 15.9.2021. podnosi prijedlog za ovrhu na temelju vjerodostojne isprave - s prikazom rada u sustavu?
  5. U kojim slučajevima i za koje vjerovnike nije obvezna e-Ovrha?
  6. U kojem roku vjerovnik može očekivati ovršnost i pravomoćnost rješenja o ovrsi?
  7. Kako dužnik može osporavati tražbinu u ovršnom postupku?
  8. Koliko iznose troškovi ovršnog postupka i tko ih plaća?
  9. Što mora platiti dužnik nakon što primi obavijest javnog bilježnika (opomenu pred rješenje o ovrsi)?
  10. Kako pokrenuti postupak naplate protiv osobe s prebivalištem ili sjedištem izvan RH?
  11. Na kojim predmetima ovrhe se provodi izvansudska ovrha?
  12. Koje su obveze poslodavca u provedbi ovrhe na plaći?
  13. Koja primanja iz radnog odnosa se mogu i smiju isplaćivati na zaštićeni račun, a koja ne?
  14. Kako se provodi ovrha na primanjima osoba koje ostvaruju samo drugi dohodak?
  15. Na koji način se od 15.9.2021. podnosi prijedlog za ovrhu na temelju ovršne isprave?
  16. Odgovori na pitanja polaznika

Predavač: TEB-ov viši savjetnik Vedran Jelinović, dipl. iur.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 600,00 kn (480,00 kn + 120,00 kn PDV-a) po sudioniku.

Drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju sa 10% popusta, u iznosu od 540,00 kn (432,00 kn + 108,00 PDV-a).

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a naknada po polazniku umanjuje se za 20% i iznosi 480,00 kn (384,00 kn + 96,00 PDV-a), ako je obveza za 2021. podmirena.

Za potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja naknada po polazniku umanjuje se za 50% i iznosi 300,00 kn (240,00 kn + 60,00 PDV-a), ako je obveza za 2021. podmirena.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.