Seminari u 4 grada i webinar
Praktična primjena Zakona o fiskalizaciji - Porezne izmjene od 1.1.2026. - Aktualnosti uz novi iznos minimalne plaće i ovrhu na plaći u 2026.
Početak seminara u svim gradovima i webinara: u 9,30 sati
Prijam na seminarima i webinaru: od 9,00 sati
Trajanje: do oko 14,00 sati
NE PROPUSTITE POSLJEDNJE KONZULTACIJE O PRIMJENI NOVOG ZAKONA O FISKALIZACIJI!
Puna primjena novog Zakona o fiskalizaciji i obveza izdavanja, zaprimanja i fiskalizacije eRačuna počinje od 1.1.2026. Svi obveznici primjene novog Zakona još uvijek imaju veliki broj pitanja u vezi njegove praktične primjene. Na ovom ciklusu posljednjih konzultacija prije početka primjene novog Zakona o fiskalizaciji odgovorit ćemo na sva ključna pitanja polaznika kako bismo otklonili bilo kakve nedoumice oko toga tko, što, kada i kako treba napraviti do 1.1.2026.
Uz navedeno, proći ćemo detaljno i kroz najavljene izmjene poreznih propisa od 1.1.2026., prikazati utjecaj promjene visine minimalne plaće na radne odnose, ugovore o radu i kolektivne ugovore od 1.1.2026. te riješiti sve nedoumice oko provedbe ovrhe na plaći u 2026.
Mjesta i termini održavanja:
Split, 03.12.2025. (srijeda), Briig Boutique Hotel, Prilaz braće Kaliterna 1.
Rijeka, 04.12.2025. (četvrtak), Grand Hotel Bonavia, Dolac 4.
Zagreb, 08.12.2025. (ponedjeljak), Sheraton Zagreb Hotel, Kneza Borne 2
Osijek, 10.12.2025. (srijeda), Hotel Waldinger, Županijska 8.
WEBINAR, 16.12.2025. (utorak)
Predavači:
- Antonio Kolak, mag. ing., direktor Centra digitalnih usluga, Fina
- Vedran Jelinović, dipl. iur. viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
- Domagoj Zaloker, dipl. oec., direktor i viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Program:
1. Primjena novog Zakona o fiskalizaciji od 1.1.2026.
- Fiskalizacija računa u krajnjoj potrošnji - F1.0 (B2C)
- obveznici izdavanja i fiskalizacije računa
- obvezni sadržaj računa u krajnjoj potrošnji
- postupak izdavanja i fiskalizacije računa
- izuzeća od izdavanja i fiskalizacije računa
- obveza prijave poslovnih prostora putem sustava ePorezna
- postupanja kod prekida internet veze i prestanka rada uređaja za izdavanje računa
- ograničenja kod plaćanja u gotovom novcu i ostale aktualnosti
- Izdavanje i fiskalizacija eRačuna u poslovanju poreznih obveznika - F2.0 (B2B)
- obvezne pripremne radnje do 31.12.2025.
- obveznici izdavanja, zaprimanja i fiskalizacije eRačuna
- definiranje transakcija na koje se primjenjuje izdavanje i fiskalizacija eRačuna
- izuzeće od obveze izdavanja i fiskalizacije eRačuna
- postupanja kod transakcija na koje se ne primjenjuje obveza izdavanja i fiskalizacija eRačuna
- obvezni sadržaj računa - primjena ostalih propisa
- postupak fiskalizacije izdanih i zaprimljenih eRačuna i podaci koji se šalju na fiskalizaciju
- KPD oznake na eRačunima - praktična primjena
- novi sustav eIzvještavanja - nemogućnost izdavanja eRačuna, odbijanje eRačuna i naplata eRačuna
- eRačuni za predujam, odobrenja i storna eRačuna - postupanja u praksi
- mogućnost korištenja besplatne aplikacije MIKROeRAČUN
- ostale aktualnosti i pitanja oko izdavanja, zaprimanja i fiskalizacije eRačuna
- Izdavanje i fiskalizacija eRačuna u poslovanju poreznih obveznika i javnih tijela - F2.0 (B2G)
- ispostavljanje eRačuna u javnoj nabavi - na primjerima odnosa u praksi
- ostale aktualnosti
2. Priprema i provedba Fiskalizacije 2.0 - digitalna tranzicija u fiskalizaciji
- Fiskalizacija 2.0
- što donosi nova generacija fiskalizacije i kako će od 1. siječnja 2026. obuhvatiti i bezgotovinske račune
- E-račun prema EU normi
- nova tehnička struktura, hrvatska proširenja i obvezni elementi podataka, uključujući glavne novine iz Specifikacije osnovne uporabe e-računa s proširenjima(HR-BR pravila)
- Koraci pripreme
- povezivanje s klasifikacijom proizvoda, odabir informacijskog posrednika, registracija u adresar metapodataka (AMS) i davanje ovlaštenja, uz prikaz praktičnih primjera kroz konkretne scenarije pripreme obveznika
- Što nam u praksi donose novi pravilnici i podzakonski akti
- pregled propisa koji prate Zakon o fiskalizaciji 2.0, poput novog Pravilnika o fiskalizaciji računa u konačnoj potrošnji(B2C) te nadolazećih pravilnika koji uređuju fiskalizaciju i razmjenu računa u B2B i B2G segmentima
- Proces fiskalizacije eRačuna
- razmjena poruka između izdavatelja i primatelja, statusi računa (zaprimljen, odbijen, naplaćen) i automatizirano izvještavanje prema Poreznoj upravi
- Arhiviranje e-računa
- zakonski okvir i obveze čuvanja, važnost osiguravanja dugoročne dostupnosti, integriteta i autentičnosti dokumenata u digitalnom okruženju
- Tehnička usklađenost
- prilagodba ERP sustava, korištenje testne okoline, certifikati i prevencija najčešćih tehničkih pogrešaka
- Uloga Fine
- pristupne točka, informacijski posrednik i operativni upravitelj Centralne platforme (CP), uz primjenu hibridnog modela razmjene e-računa
- Digitalna tranzicija kao prilika
- zakonska obveza koja postaje alat za modernizaciju, interoperabilnost i učinkovitije poslovanje, uz otvorene mogućnosti elektroničke likvidature, automatizacije knjiženja te povezivanja kataloga, narudžbi, otpremnica i primki
3. Provedba ovrhe na plaći od 1.1.2026.
- isprave za provedbu ovrhe na plaći
- istodobna ovrha kod Fine i kod poslodavca
- zaštićena primanja u 2026.
- radnje poslodavca u provedbi ovrhe
- komunikacija s ovrhovoditeljima i ovršenim radnicima i dr.
4. Utjecaj promjene visine minimalne plaće na radne odnose od 1.1.2026.
- način ugovaranja i primjena minimalne plaće
- primjena novog iznosa na ugovore o radu s ugovorenom manjom plaćom
- odnos s plaćama iz kolektivnih ugovora proširene primjene (graditeljstvo, trgovina i ugostiteljstvo)
- izuzeća od minimalne plaće i dr.
5. Izmjene poreznih propisa od 1.1.2026.
- Izmjene Zakona o PDV-u od 1.1.2026.
- Izmjene Općeg poreznog zakona od 1.1.2026.
- Izmjene Zakona o porezu na dobit od 1.1.2026.
6. Odgovori na pitanja polaznika
Pisani materijal:
- Na seminaru: Uvezane preslike slajdova predavača, blok i olovka
- Na webinaru: Prezentacije u PDF-u
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om, naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru s uključenim popustom iznosi 95,00 eura (76,00 eura + PDV) po polazniku.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru iznosi 120,00 eura (96,00 eura + PDV) po polazniku.
Kotizacija uključuje: sudjelovanje na predavanjima, pisani materijal, odgovore na pitanja, a na seminarima i topli napitak za vrijeme stanke.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije seminara i webinara te pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
Posebna napomena za prijavu na webinar:
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju seminara i webinara.