Seminari u 4 grada i webinar 

Praktična primjena Zakona o fiskalizaciji - Porezne izmjene od 1.1.2026. - Aktualnosti uz novi iznos minimalne plaće i ovrhu na plaći u 2026.

Početak seminara u svim gradovima i webinara: u 9,30 sati
Prijam na seminarima i webinaru: od 9,00 sati
Trajanje: do oko 14,00 sati

NE PROPUSTITE POSLJEDNJE KONZULTACIJE O PRIMJENI NOVOG ZAKONA O FISKALIZACIJI!

Puna primjena novog Zakona o fiskalizaciji i obveza izdavanja, zaprimanja i fiskalizacije eRačuna počinje od 1.1.2026. Svi obveznici primjene novog Zakona još uvijek imaju veliki broj pitanja u vezi njegove praktične primjene. Na ovom ciklusu posljednjih konzultacija prije početka primjene novog Zakona o fiskalizaciji odgovorit ćemo na sva ključna pitanja polaznika kako bismo otklonili bilo kakve nedoumice oko toga tko, što, kada i kako treba napraviti do 1.1.2026.

Uz navedeno, proći ćemo detaljno i kroz najavljene izmjene poreznih propisa od 1.1.2026., prikazati utjecaj promjene visine minimalne plaće na radne odnose, ugovore o radu i kolektivne ugovore od 1.1.2026. te riješiti sve nedoumice oko provedbe ovrhe na plaći u 2026.

Mjesta i termini održavanja:

Split, 03.12.2025. (srijeda), Briig Boutique Hotel, Prilaz braće Kaliterna 1.
Rijeka, 04.12.2025. (četvrtak), Grand Hotel Bonavia, Dolac 4.
Zagreb, 08.12.2025. (ponedjeljak), Sheraton Zagreb Hotel, Kneza Borne 2
Osijek, 10.12.2025. (srijeda), Hotel Waldinger, Županijska 8.
WEBINAR, 16.12.2025. (utorak)

Predavači:

  • Antonio Kolak, mag. ing., direktor Centra digitalnih usluga, Fina
  • Vedran Jelinović, dipl. iur. viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
  • Domagoj Zaloker, dipl. oec., direktor i viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.

Program:

1. Primjena novog Zakona o fiskalizaciji od 1.1.2026.

  • Fiskalizacija računa u krajnjoj potrošnji - F1.0 (B2C)
    • obveznici izdavanja i fiskalizacije računa
    • obvezni sadržaj računa u krajnjoj potrošnji
    • postupak izdavanja i fiskalizacije računa
    • izuzeća od izdavanja i fiskalizacije računa
    • obveza prijave poslovnih prostora putem sustava ePorezna
    • postupanja kod prekida internet veze i prestanka rada uređaja za izdavanje računa
    • ograničenja kod plaćanja u gotovom novcu i ostale aktualnosti
  • Izdavanje i fiskalizacija eRačuna u poslovanju poreznih obveznika - F2.0 (B2B)
    • obvezne pripremne radnje do 31.12.2025.
    • obveznici izdavanja, zaprimanja i fiskalizacije eRačuna
    • definiranje transakcija na koje se primjenjuje izdavanje i fiskalizacija eRačuna
    • izuzeće od obveze izdavanja i fiskalizacije eRačuna
    • postupanja kod transakcija na koje se ne primjenjuje obveza izdavanja i fiskalizacija eRačuna
    • obvezni sadržaj računa - primjena ostalih propisa
    • postupak fiskalizacije izdanih i zaprimljenih eRačuna i podaci koji se šalju na fiskalizaciju
    • KPD oznake na eRačunima - praktična primjena
    • novi sustav eIzvještavanja - nemogućnost izdavanja eRačuna, odbijanje eRačuna i naplata eRačuna
    • eRačuni za predujam, odobrenja i storna eRačuna - postupanja u praksi
    • mogućnost korištenja besplatne aplikacije MIKROeRAČUN
    • ostale aktualnosti i pitanja oko izdavanja, zaprimanja i fiskalizacije eRačuna
  • Izdavanje i fiskalizacija eRačuna u poslovanju poreznih obveznika i javnih tijela - F2.0 (B2G)
    • ispostavljanje eRačuna u javnoj nabavi - na primjerima odnosa u praksi
    • ostale aktualnosti

2. Priprema i provedba Fiskalizacije 2.0 - digitalna tranzicija u fiskalizaciji

  • Fiskalizacija 2.0 
    • što donosi nova generacija fiskalizacije i kako će od 1. siječnja 2026. obuhvatiti i bezgotovinske račune
  • E-račun prema EU normi 
    • nova tehnička struktura, hrvatska proširenja i obvezni elementi podataka, uključujući glavne novine iz Specifikacije osnovne uporabe e-računa s proširenjima(HR-BR pravila)
  • Koraci pripreme 
    • povezivanje s klasifikacijom proizvoda, odabir informacijskog posrednika, registracija u adresar metapodataka (AMS) i davanje ovlaštenja, uz prikaz praktičnih primjera kroz konkretne scenarije pripreme obveznika
  • Što nam u praksi donose novi pravilnici i podzakonski akti 
    • pregled propisa koji prate Zakon o fiskalizaciji 2.0, poput novog Pravilnika o fiskalizaciji računa u konačnoj potrošnji(B2C) te nadolazećih pravilnika koji uređuju fiskalizaciju i razmjenu računa u B2B i B2G segmentima
  • Proces fiskalizacije eRačuna
    • razmjena poruka između izdavatelja i primatelja, statusi računa (zaprimljen, odbijen, naplaćen) i automatizirano izvještavanje prema Poreznoj upravi
  • Arhiviranje e-računa 
    • zakonski okvir i obveze čuvanja, važnost osiguravanja dugoročne dostupnosti, integriteta i autentičnosti dokumenata u digitalnom okruženju
  • Tehnička usklađenost 
    • prilagodba ERP sustava, korištenje testne okoline, certifikati i prevencija najčešćih tehničkih pogrešaka
  • Uloga Fine 
    • pristupne točka, informacijski posrednik i operativni upravitelj Centralne platforme (CP), uz primjenu hibridnog modela razmjene e-računa
  • Digitalna tranzicija kao prilika 
    • zakonska obveza koja postaje alat za modernizaciju, interoperabilnost i učinkovitije poslovanje, uz otvorene mogućnosti elektroničke likvidature, automatizacije knjiženja te povezivanja kataloga, narudžbi, otpremnica i primki

3. Provedba ovrhe na plaći od 1.1.2026.

  • isprave za provedbu ovrhe na plaći
  • istodobna ovrha kod Fine i kod poslodavca
  • zaštićena primanja u 2026.
  • radnje poslodavca u provedbi ovrhe
  • komunikacija s ovrhovoditeljima i ovršenim radnicima i dr.

4. Utjecaj promjene visine minimalne plaće na radne odnose od 1.1.2026.

  • način ugovaranja i primjena minimalne plaće
  • primjena novog iznosa na ugovore o radu s ugovorenom manjom plaćom
  • odnos s plaćama iz kolektivnih ugovora proširene primjene (graditeljstvo, trgovina i ugostiteljstvo)
  • izuzeća od minimalne plaće i dr.

5. Izmjene poreznih propisa od 1.1.2026.

  • Izmjene Zakona o PDV-u od 1.1.2026.
  • Izmjene Općeg poreznog zakona od 1.1.2026.
  • Izmjene Zakona o porezu na dobit od 1.1.2026.

6. Odgovori na pitanja polaznika

Pisani materijal:

  • Na seminaru: Uvezane preslike slajdova predavača, blok i olovka
  • Na webinaru: Prezentacije u PDF-u

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om, naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru s uključenim popustom iznosi 95,00 eura (76,00 eura + PDV) po polazniku.

  2. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru iznosi 120,00 eura (96,00 eura + PDV) po polazniku.

Kotizacija uključuje: sudjelovanje na predavanjima, pisani materijal, odgovore na pitanja, a na seminarima i topli napitak za vrijeme stanke.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: 

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije seminara i webinara te pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

Posebna napomena za prijavu na webinar:

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju seminara i webinara.