Datum održavanja: 15.5.2025. (četvrtak)
Početak: 9,30 sati
Završetak: oko 13,00 sati

3 boda za ovlaštene revizore*

Na ovom webinaru polaznicima će kroz praktične primjere biti pojašnjen posebni postupak oporezivanja putničkih agencija i oporezivanje usluga po redovnom postupku. Također se prikazuju primjeri poslovanja putničkih agencija s iznajmljivačima i pravnim osobama, rezidentima i nerezidentima, te pojašnjava fiskalizacija, naplata i evidentiranje obavljenih usluga. Webinar je namijenjen osobama koje se bave pružanjem usluga u turizmu, računovođama, te svim osobama kojima je potrebno poznavanje računovodstvenog i poreznog postupanja u poslovanju putničkih agencija.

Program:

1. Računovodstvo i porezni aspekt usluga putničkih agencija

  • posebni postupak oporezivanja putničkih agencija
  • vođenje Evidencije za posebni postupak oporezivanja, obrasca I-RA i iskazivanje u obrascu PDV – primjeri
  • kada agencija primjenjuje redovni postupak oporezivanja?
  • primjena stopa PDV-a
  • usluge posredovanja
  • turističke usluge oslobođene PDV-a
  • izdavanje računa u ime i za račun iznajmljivača i drugih pružatelja usluga
  • poslovanje putničkih agencija s iznajmljivačima nerezidentima
  • pružanje usluga putem stranih putničkih agencija
  • obvezni sadržaj računa i mogućnost odbitka pretporeza
  • obračun PDV-a kod primljenog predujma

2. Fiskalizacija u turizmu

  • obveze agencije prema zakonu o fiskalizaciji – interni akt, sadržaj i fiskalizacija računa
  • blagajnički maksimum
  • izdavanje računa u ime pružatelja usluga obveznika fiskalizacije
  • iznajmljivači i drugi pružatelji usluga – tko i kada mora izdati fiskalizirani račun?

3. Plaćanje i naplata pruženih usluga i dr.

  • naplata u gotovom novcu i karticama
  • ograničenje u naplati gotovinom
  • naplata u stranim sredstvima plaćanja
  • naplata usluga u ime iznajmljivača, hotela i drugih osoba

4. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačica: Irena Slovinac, dipl. oec., ovlaštena porezna savjetnica, TEB POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.