Datum održavanja: 10.3.2025. (ponedjeljak)
Početak: u 9,30 sati
Završetak: oko 13,00 sati

U okviru javne nabave godišnje se objavi preko 25.000 sklopljenih ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma, ukupne vrijednosti više od 12 mlrd eura. Većina ugovora i okvirnih sporazuma sklapa se nakon provedenog otvorenog postupka. To je vrsta postupka javne nabave u kojem svaki zainteresirani gospodarski subjekt može dostaviti ponudu u roku za dostavu ponuda.

Cilj ovoga webinara je upoznati polaznike iz gospodarskih subjekata s poslovnim prilikama koje im stoje na raspolaganju kroz javnu nabavu, od pretraživanja postupaka koji su im od interesa i pažljivog čitanja ključnih dijelova dokumentacije o nabavi, načina komuniciranja s naručiteljima tijekom roka za dostavu ponude do predavanja ponude putem EOJN RH, sudjelovanja u postupku pregleda i ocjene ponuda te sklapanju i izvršenju ugovora o javnoj nabavi.

Program:

1. Objava postupka i pregled dokumentacije o nabavi u roku za dostavu ponuda

  • Kako u EOJN RH pretraživati nabave koje su nam od interesa?
  • Koje su ključne funkcionalnosti za ponuditelje na EOJN RH?
  • Od kojih dijelova se sastoji dokumentacija o nabavi i koje odredbe su najvažnije?
  • Kako i u kojem roku tražiti pojašnjenje pojedinih elemenata dokumentacije o nabavi?
  • Kako postupiti u slučaju sumnje na nezakonitost dokumentacije o nabavi?
  • U kojim slučajevima naručitelj mora produžiti rok za dostavu ponuda?

2. Subjekti u ponudi

  • Što je zajednička ponuda i kako formirati zajednicu ponuditelja?
  • Tko su podugovaratelji?
  • Kako se osloniti na sposobnost drugog gospodarskog subjekta?
  • Kakav status imaju stručnjaci u ponudi?
  • Kako se podnosi ESPD obrazac za subjekte u ponudi i tko popunjava koji dio tog obrasca?

3. Predaja i otvaranje ponuda

  • Što sve mora sadržavati ponuda?
  • Kako predati ponudu – prikaz rada u u EOJN RH?
  • U kojem obliku se podnosi dokumentacija koja se prilaže uz ponudu?
  • Koji uvjeti moraju postojati u trenutku dostave ponude, a koji mogu i naknadno?
  • Kako i u kojem obliku se predaje jamstvo za ozbiljnost ponude?
  • Kakva je to izuzetno niska ponuda?
  • Što ako je cijena ponude iznad procijenjene vrijednosti nabave?
  • Kako kreirati cijenu uzevši u obzir mogućnosti kasnijih izmjena i dopuna ugovora o javnoj nabavi?

4. Pregled i ocjena ponuda

  • Koji su načini komunikacije s naručiteljem tijekom pregleda i ocjene ponuda?
  • Što se smije upotpunjavati i dopunjavati naknadno, a što ne?
  • Što su ažurirani popratni dokumenti i kako se dostavljaju?
  • Koje dokumente naručitelj pribavlja izravnim dohvatom kroz EOJN RH?
  • Koliko traje pregled i ocjena ponuda?
  • Iz kojih razloga naručitelj smije poništiti postupak?

5. Pravna zaštita

  • Kako se podnosi žalba u postupku javne nabave?
  • Što žalba sve mora sadržavati?
  • Koja su pravila dokazivanja u žalbenom postupku (analiza slučajeva iz prakse)?
  • Koliko iznose troškovi žalbenog postupka?

6. Odgovori na pitanja polaznika

Predavač: Vedran Jelinović, dipl. iur., viši savjetnik, TEB - Poslovno savjetovanje d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Pretplatnici TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ ili TEB-ovog Portala javne nabave plaćaju naknada za sudjelovanje na seminaru s uključenim popustom 100,00 eura (80,00 eura + PDV) po polazniku.

  2. Svi ostali (nepretplatnici) naknada za sudjelovanje iznosi 125,00 eura (100,00 eura + PDV) po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 110,00 eura (88,00 eura + PDV).

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: 

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Napomena: Iako su i predstavnici naručitelja dobrodošli, riječ je o webinaru prvenstveno namijenjenom gospodarskim subjektima čiji zaposlenici i sudionici u postupcima javne nabave nemaju zakonsku obvezu redovitog usavršavanja i obnavljanja certifikata. Slijedom navedenog, program nije uvršten u Popis programa usavršavanja pri Ministarstvu gospodarstva, te se sudjelovanjem na istome ne ostvaruju bodovi tj. sati potrebni za obnovu certifikata.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.