Datum održavanja: 7.7.2025. (ponedjeljak)
Početak u 9,30 sati
Završetak oko 12,00 sati 

2 boda za ovlaštene revizore*

Webinar je namijenjen obveznicima primjene propisa o računovodstvu i financijskom poslovanju neprofitnih organizacija - ovlaštenim revizorima, računovođama, financijskim stručnjacima, kontrolerima, internim revizorima i drugim zainteresiranima.

Polaznici webinara steći će napredna znanja o primjeni Zakona o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija, Pravilnika o izvještavanju u neprofitnom računovodstvu i Registru neprofitnih organizacija te o ostalim važnim novostima i aktualnim pitanjima u sustavu neprofitnog računovodstva.

Program:

1. Polugodišnji financijski izvještaji neprofitnih organizacija za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja 2025. godine

  • Propisi koji reguliraju financijsko izvještavanje neprofitnih organizacija
  • Upute Ministarstva financija za sastavljanje polugodišnjih financijskih izvještaja (Okružnica)
  • Obveznici sastavljanja i predaje polugodišnjih financijskih izvještaja
  • Priznavanje prihoda i rashoda
  • Treba li knjižiti višak/manjak prihoda za razdoblje siječanj – lipanj 2025?
  • Polugodišnji financijski izvještaji:
    • rokovi, obrasci i predaja izvještaja
    • mogućnost naknadne predaje i ispravak predanih financijskih izvještaja
    • popunjavanje financijskih izvještaja

2. Računovodstvene aktualnosti

  • Registar neprofitnih organizacija
  • Prelazak iz dvojnog na jednostavno knjigovodstvo
  • Prelazak iz jednostavnog na dvojno knjigovodstvo
  • Neprofitne organizacije koje obavljaju gospodarsku djelatnost
  • Napomene o izvještavanju o potrošnji proračunskih sredstava, obvezi objave nalaza revizije ili revizijskog uvida te predaji izjave o neaktivnosti
  • Druge računovodstvene aktualnosti

3. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačica: Mladenka Karačić, dipl. oec., viša savjetnica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 2 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.