Webinar za proračunske, izvanproračunske korisnike i JLP(R)S-e
Planiranje i računovodstveno evidentiranje EU projekata u sustavu proračuna
Datum održavanja: 20.8.2025. (srijeda)
Početak u 9,30 sati
Završetak oko 12,00 sati
2 boda za ovlaštene revizore*
Od 1.1.2025. u knjigovodstvenim evidencijama primjenjuje se Pravilnik o korištenju sredstava Europske unije kojim se utvrđuje način planiranja i izvršavanja, povrat sredstava, evidentiranje i izvještavanje o sredstvima Europske unije u Republici Hrvatskoj. Ministarstvo financija je u lipnju 2025. u aplikaciji RKPFI objavilo Uputu za računovodstveno evidentiranje sredstava Europske unije
Na webinaru će se kroz primjere pojasniti primjena ovoga Pravilnika i Upute kao i drugih novih pravilnika koji se u knjigovodstvu primjenjuju od 1.1.2025., a čije odredbe se odnose na planiranje, izvršavanje i evidentiranje sredstava Europske unije.
Webinar je namijenjen osobama koje rade na poslovima (ili su na drugi način uključeni u poslove) financija i računovodstva kod JLP(R)S-a, proračunskih i izvanproračunskih korisnika i žele dobiti informacije o primjeni propisa vezanih uz planiranje, izvršavanje i evidentiranje EU projekata u tim pravnim osobama te drugim zainteresiranima.
Program:
1. Propisi i upute Ministarstva financija
- Zakon o proračunu
- Zakon o izvršavanju Državnog proračuna RH za 2025. godinu
- Pravilnik o proračunskom računovodstvu i Računskom planu
- Pravilnik o korištenju sredstava Europske unije
- Pravilnik o proračunskim klasifikacijama
- Pravilnik o načinu vođenja Registra proračunskih i izvanproračunskih korisnika
- Uputa za računovodstveno evidentiranje sredstava Europske unije
2. Planiranje EU projekata u proračunu i financijskom planu
- Državni proračun i financijski planovi proračunskih i izvanproračunskih korisnika državnog proračuna
- Modificirano novčano načelo u planiranju i izvršavanju EU sredstava
- Proračun JLP(R)S i financijski planovi proračunskih i izvanproračunskih korisnika JLP(R)S-a
- Modificirano obračunsko načelo u planiranju i izvršavanju EU sredstava
- Preraspodjela sredstava vezano uz EU projekte
3. Specifičnosti u izvršavanju
- Isplata, pravdanje i povrat predujma
- Nadoknada sredstava
- Povrat sredstava
4. Priznavanje i evidentiranje prihoda i rashoda
- Informacijski sustav za EU program i/ili fond
- Računovodstvene evidencije EU sredstava
- Korisnici projekta
- Programska tijela
- Ministarstvo financija
- Prijenos sredstava između partnera unutar i izvan općeg proračuna
- Sredstva učešća i predfinanciranje
- Zaduživanje za EU projekte
- Knjiženja ispravaka zbog neodobrenih troškova
5. Suradnja institucija i ustrojstvenih jedinica kod planiranja i provedbe EU projekata
6. Odgovori na pitanja polaznika
Predavačica: Mladenka Karačić, dipl. oec., viša savjetnica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.
- Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 2 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.