Datum održavanja: 11.10.2024. (petak)
Početak: 9,30 sati
Završetak: oko 13,30 sati

3 boda za ovlaštene revizore*

Na ovom webinaru će polaznicima na praktičnim primjerima biti prikazano evidentiranje poslovnih događaja, tuzemnih i s inozemstvom, u PDV prijavama i evidencijama, sukladno Zakonu i Pravilniku o PDV-u. Posebno će biti pojašnjena primjena novih odredbi u oporezivanju PDV-om u 2024. godini.

Program:

  1. Aktualnosti u oporezivanju PDV-om u 2024.
  • ispravak porezne osnovice i PDV-a zbog popusta ili nemogućnosti naplate u 2024.
  • ispravak pretporeza kod primatelja isporuke
  • novi Obrazac PDV - ispravak
  • obveze za pružatelje platnih usluga – izvješćivanje o prekograničnim plaćanjima
  • najavljene izmjene Zakona o PDV-u od 1.1.2025. i dr.
  1. PDV obrazac
  • primjena poreznih stopa (0%, 5%, 13%, 25%) u oporezivanju PDV-om
  • podnošenje PDV obrazaca za razdoblja oporezivanja
  • iskazivanje podataka na propisanim pozicijama u PDV obrascu
  • oporezive i oslobođene usluge/isporuke – što se (ne)iskazuje u PDV obrascu?
  • tuzemni prijenos porezne obveze - iskazivanje kod isporučitelja i primatelja
  • pretporez – puni odbitak i pro rata
  • PDV pri uvozu – novčano ili obračunsko podmirenje
  • naknadni popusti – kako ih iskazati?
  • računi iz prethodnih razdoblja – kako ih uključiti?
  • iskazivanje podataka u PDV obrascu kod naplaćenih naknada
  • što se iskazuje pod ostalim podacima (VI.) u PDV obrascu?
  • kako podnose PDV prijave osobe registrirane za potrebe PDV-a i dr.
  1. Zbirna prijava i Prijava za stjecanje dobara i usluga iz EU-a
  • koje transakcije se iskazuju u ZP obrascu?
  • usklađivanje ZP obrasca i PDV obrasca
  • PDV-S obrazac i obračun PDV-a na stjecanje
  • naknadno odobreni popusti u EU transakcijama i dr.
  1. Obvezne evidencije prema Pravilniku o PDV-u
  • PDV evidencije propisane Pravilnikom o PDV-u
  • obvezne evidencije koje sastavlja sam porezni obveznik i dr.
  1. Odgovori na pitanja polaznika webinara

Predavačica: mr. sc. Ida Dojčić, ovlaštena porezna savjetnica, TEB - Porezno savjetništvo d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

  • Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
  • Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u. 

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.