Datum održavanja  10.12.2020. (četvrtak)

Početak : 9,30 sati

Završetak oko 13,30 sati + odgovori na pitanja

 

 

Predavačice:

  1. Tamara Babić, Carinska uprava
  2. Zrinka Lokas, Državni zavod za statistiku

Program:

  1. MODERNIZIRANI INTRASTAT SUSTAV OD 2021.
  • Modernizacija europskog statističkog sustava
  • Modernizacija Intrastat sustava u RH
  • Intrastat obrazac za 2021.
  • Dodatne varijable u Intrastat obrascu
  • Ukidanje polja „Statistička vrijednost“
  • Sumiranje stavaka u 2021.
  • Nadomjesni obrasci za 2020.
  • CIWS – novi carinski Intrastat web servis u 2021.
  1. NOVOSTI U INTRASTAT SUSTAVU ZA 2021.
  • Novi godišnji pragovi uključivanja u Intrastat sustav za 2021.
  • Nova Kombinirana nomenklatura za 2021.
  • Nova Geonomenklatura za 2021.
  • Novi rokovi dostave Intrastat obrazaca
  • BREXIT
  • Penalizacija
  1. METODOLOGIJA INTRASTAT IZVJEŠTAVANJA NA PRIMJERIMA IZ PRAKSE
  • Uzorci, reklamni materijal i besplatne pošiljke
  • Prodaja na daljinu
  • Softver i licence
  • Isporuka robe s montažom
  • Operativni i financijski leasing
  • Oplemenjivanje
  • Kredit note
  • Povrat robe
  • Premještanje robe
  • Triangularne transakcije
  • Carinski postupak 42
  1. ODGOVORI NA PITANJA POLAZNIKA

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 950,00 kn (760,00 kn + 190,00 kn PDV-a) po sudioniku.

Drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju 850,00 kn (680,00 kn + 170,00 kn PDV-a).

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja naknada po polazniku 850,00 kn (680,00 kn + 170,00 kn PDV-a).

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, molimo vas da dostavite prijavnicu i uplatite kotizaciju čim prije, a najkasnije dan prije održavanja.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste organizacije prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti lik za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.