Datum održavanja: 6.11.2025. (četvrtak)
Početak u 9,30 sati
Završetak oko 14,00 sati 

4 boda za ovlaštene revizore*

Na ovom webinaru polaznicima će, između ostaloga, na praktičnim primjerima biti prezentirane novosti i aktualnosti u carinskim i necarinskim propisima bitnim za carinske postupke, uz poseban osvrt na primjenu centraliziranog carinjenja pri uvozu i propisanih posebnih postupaka, te ispravnu primjenu pravila preferencijalnog i nepreferencijalnog podrijetla robe. Uz navedeno, posebna pažnja će se posvetiti novostima u carinskom poslovanju koje nas čekaju od 2026. godine.

Program:

1. Novosti u carinskim propisima i necarinskim propisima bitnim za carinske postupke

  • Novosti u carinskim postupcima i sustavima za provoz, izvoz, dokazivanje statusa, institut privremenog smještaja robe koje nas čekaju u 2026. godini
  • Primjena europskih necarinskih propisa koje se odnose na carinske postupke
  • Ostale carinske aktualnosti i novosti
  • Praktični primjeri i dr.

2. Carinski posebni postupci i postupak puštanja robe u slobodni promet

  • Primjena centraliziranog carinjenja pri uvozu
  • Daljnji razvoj Jedinstvenog sučelja (single window) sustava pri uvozu
  • Primjena posebnih carinskih postupaka podnošenjem uvozne deklaracije
  • Primjena carinskog postupka vanjske proizvodnje i način deklariranja podataka
  • Praktični primjeri i dr.

3. Pravila preferencijalnog i nepreferencijalnog podrijetla

  • Novosti koje nas čekaju u 2026 u dijelu primjene podrijetla robe
  • Poseban osvrt na revidiranu PEM konvenciju
  • Preferencijalno vs nepreferencijalno podrijetlo
  • Dokazivanje deklariranog nepovlaštenog podrijetla 
  • Obvezujuća informacija za podrijetlo
  • Praktični primjeri i dr.

4. Odgovori na pitanja polaznika

Predavači:

  • mr. sc. Bosiljko Zlopaša, pomoćnik ravnatelja Carinske uprave
  • mr. sc. Melita Buljan, voditeljica Službe za carinske postupke, Carinska uprava
  • mr. sc. Branka Tuđen, voditeljica Službe za carinsku vrijednost i podrijetlo robe

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om, naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 104,00 eura po polazniku.

  2. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 130,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 117,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 4 boda stalnog stručnog usavršavanja iz ostalih područja. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.