Datum održavanja: 3.6.2025. (utorak)
Početak: 9,00 sati
Završetak: oko 14,30 sati

5 bodova za ovlaštene revizore*

Na ovom webinaru će polaznicima na primjerima biti prikazan porezni tretman isporuka nekretnina, prema Zakonu o PDV-u i prema Zakonu o porezu na promet nekretnina, te porezne obveze isporučitelja kao i stjecatelja nekretnina. Također će se posebno pojasniti evidentiranje nekretnina u računovodstvu poduzetnika, sukladno računovodstvenim standardima.

Program:

1. Primjena odredbi Zakona o porezu na promet nekretnina

  • Što podliježe oporezivanju prema Zakonu o porezu na promet nekretnina?
  • Kako se utvrđuje porezna osnovica?
  • Reguliranje porezne obveze kod sklopljenih ugovora:
    • kupoprodaja, darovanje, zamjena, razvrgnuće suvlasničke zajednice ili dioba
    • ugovor o ortaštvu, ugovor o pravu građenja, unos nekretnine u kapital društva
  • Što u slučaju raskida ugovora?
  • Porezna oslobođenja u sustavu PP nekretnina
  • Prijavljivanje prometa nekretnina Poreznoj upravi
  • Nastanak porezne obveze kod PPN-a
  • Isporuke nekretnina nakon uvođenja eura i dr.

2. Nekretnine u sustavu PDV-a

  • Isporuke nekretnina prema Zakonu o PDV-u
  • Obavljanje usluga na nekretninama
  • Porezni tretman najma nekretnina
  • Ispravak pretporeza kod nekretnina
  • Isporuka nekretnina u postupku ovrhe i dr.

3. Oporezivanje nekretnina kod darovanja i nasljeđivanja

  • Stjecanje nekretnine nasljeđivanjem odnosno darovanjem
  • Oslobođenja za stjecanje nekretnina bez naknade
  • Utvrđivanje dohotka ostvarenog otuđenjem nekretnina i dr.

4. Računovodstveno evidentiranje nekretnina

  • Klasifikacija nekretnina – kratkotrajna i dugotrajna imovina
  • Utvrđivanje nabavne vrijednosti, amortizacija, revalorizacija i prodaja nekretnina klasificiranih kao dugotrajna materijalna imovina (HSFI 6/MRS 16)
  • Ulaganja u nekretnine (HSFI 7/MRS 40) i otuđenja
  • Nekretnine nabavljene za daljnju prodaju (HSFI 10/MRS 2) i dr.

5. Odgovori na pitanja polaznika

Predavači: 

  • mr. sc. Ida Dojčić, ovlaštena porezna savjetnica, TEB POREZNO SAVJETNIŠTVO d.o.o.
  • Domagoj Zaloker, dipl. oec., direktor i viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 96,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 60,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 96,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 120,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 108,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 5 bodova stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.