Likvidacija i prestanak društva po skraćenom postupku - računovodstveni i porezni tretman
- s osvrtom na društva u likvidaciji kod prelaska na euro
Vrijeme održavanja: 5.7.2022. (utorak)
Početak: 9,30 h
Trajanje izlaganja: 120 minuta + odgovori na pitanja
* 2 Boda za ovlaštene revizore
Na ovom webinaru će polaznicima biti pojašnjeni svi postupci prije, za vrijeme i po okončanju postupka likvidacije, te prestanka društva po skraćenom postupku bez likvidacije. Na praktičnim primjerima će se prikazati računovodstveno iskazivanje, sastavljanje financijskih izvještaja i poreznih prijava kod ovih postupaka. Od 1.6.2022. promijenjene su odredbe o čuvanju poslovnih knjiga i dokumentacije u slučaju likvidacije društva. Također, polaznici će biti upoznati i s računovodstvenim postupanjem kod prelaska na euro u tijeku likvidacije.
Program:
- Računovodstveno i porezno postupanje pri pokretanju, u tijeku i po okončanju likvidacije
- Postupak otvaranja i okončanja likvidacije
- Popis imovine i druge obveze pri pokretanju likvidacije
- Sastavljanje i predaja GFI-a i poreznih prijava kod pokretanja postupka likvidacije
- Otvaranje poslovnih knjiga, sadržaj računa i drugih isprava u likvidaciji
- Podnošenje obrasca PDV
- Sastavljanje i predaja GFI-a i poreznih prijava po okončanju likvidacije
- Dobit/gubitak po okončanju likvidacije
- Porezni tretman podjele imovine članovima društva
- Primjer sastavljanja izvješća o provedenoj likvidaciji i prijedloga o podjeli imovine
- Razdoblja izvještavanja, vrste izvještaja i rokovi predaje
- Čuvanje dokumentacije društva po okončanju likvidacije
- Prestanak društva po skraćenom postupku bez likvidacije
- Postupak prestanka društva bez likvidacije
- Što treba napraviti prije pokretanja postupka prestanka društva?
- Sastavljanje i predaja GFI-a i poreznih prijava po prestanku društva
- Na koji dan treba sastaviti izvješća, vrsta izvještaja i rokovi predaje
- Primjer sastavljanja bilance, RDG-a i obrasca PD
- Napomene o prelasku na euro društva u likvidaciji
- Odgovori na pitanja polaznika
Predavačica: TEB-ova viša savjetnica Irena Slovinac, dip. oec.
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike FIP-a (TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“) naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 450,00 kn po polazniku, ako je obveza za 2022. podmirena.
- Za potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 350,00 kn po polazniku, ako je obveza za 2022. podmirena.
- Za sve ostale (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 550,00 kn po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju u iznosu od 500,00 kn.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dana prije održavanja.
Prijava:
- Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
- Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj bi se prisustvom na ovom praktikumu revizorima priznala 2 boda stalnog stručnog usavršavanja iz računovodstvenog područja. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.