Datum održavanja: 27.5.2025. (utorak)
Početak: u 9,30 sati
Završetak: oko 13,00 sati
Dana 1. lipnja 2025. godine na snagu stupaju odredbe Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Nar. nov., br. 17/25). Izmjenama i dopunama Zakona propisane su mnoge novine od kojih izdvajamo utvrđivanje roka za donošenje pravilnika o unutarnjem redu, uređenje radnopravnog statusa zajedničkog službenika i obveza raspisivanja i provedbe javnih natječaja za imenovanje pročelnika novoustrojenih upravnih tijela, mogućnost prijma u službu korisnika mirovine te zadržavanje u službi službenika koji odlazi u mirovinu. Također, izmjenama i dopunama Zakona uređuje se i rad na izdvojenom mjestu rada, rad na daljinu, rad s nepunim radnim vremenom, te obveza polaganja državnog ispita.
O svemu navedenome, kao i o ostalim novinama koje stupaju na snagu dana 1. lipnja 2025. godine, govorit ćemo na ovom webinaru koji je namijenjen načelnicima, gradonačelnicima, županima, voditeljima upravnih odjela u općinama, voditeljima i zaposlenicima pravnih službi, službi za ljudske resurse, te službi za opće i kadrovske poslove, ali i svima koji provode i primjenjuju odredbe ovog Zakona.
Program:
1. Poslovi u upravnim odjelima i službama jedinica lokalne, područne (regionalne) samouprave
2. Odlučivanje o pravima i obvezama
3. Prijam u službu
4. Odgovornost za povrede službene dužnosti i odgovornost za štetu
5. Klasifikacijski platni sustav, stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika
6. Ocjenjivanje
7. Premještaj
8. Prestanak službe
9. Namještenici i odredbe koje se na njih primjenjuju
10. Očevidnik službenika i namještenika
11. Knjigovodstvene evidencije vezane uz Zakon o službenicima i namještenicima u LP(R)S
12. Evidentiranje plaća i materijalnih prava službenika i namještenika
13. Evidentiranje stručnog osposobljavanja bez zasnivanja radnog odnosa
14. Evidentiranje troškova prvog polaganja državnoga ispita
15. Evidentiranje sudjelovanja jedinica lokalne samouprave u osiguranju sredstava za plaće i druga materijalna prava zajedničkog službenika
16. Evidentiranje sudjelovanja jedinica lokalne samouprave u osiguranju sredstava za plaće i druga materijalna prava službenika zajedničkog upravnog tijela
17. Odgovori na pitanja polaznika
Predavačice:
- Ljubica Đukanović, mag. iur., viša savjetnica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
- Mladenka Karačić, dipl. , viša savjetnica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 100,00 eura (80,00 eura + PDV) po polazniku.
- Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 62,50 eura (50,00 eura + PDV). Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 100,00 eura (80,00 eura + PDV).
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 125,00 eura (100,00 eura + PDV) po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 112,50 eura (90,00 eura + PDV).
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.