WEBINAR
za proračunske, izvanproračunske korisnike i JLP(R)S-e

Izmjene i dopune proračuna i financijskog plana i preraspodjela

Datum održavanja: 7.5.2025. (srijeda)
Početak: 9,30 sati
Završetak: oko 12,00 sati

2 boda za ovlaštene revizore*

Zakonom o proračunu, između ostaloga, uređuje se planiranje, izrada, donošenje i izvršavanje proračuna i financijskog plana. Na webinaru će se kroz primjere pojasniti primjena zakonskih odredbi kao i odredbi Pravilnika o planiranju u sustavu proračuna koje se odnose na izmjene i dopune proračuna i financijskog plana te na preraspodjelu sredstava.

Webinar je namijenjen osobama rade na poslovima (ili su na drugi način uključeni u poslove) planiranja kod JLP(R)S-a, proračunskih i izvanproračunskih korisnika i žele dobiti informacije o primjeni propisa vezanih uz planiranje u tim pravnim osobama te drugim zainteresiranima.

Program:

1. Propisi i upute Ministarstva financija

  • Zakon o proračunu
  • Pravilnik o planiranju u sustavu proračuna
  • Pravilnik o proračunskim klasifikacijama
  • Pravilnik o načinu vođenja Registra proračunskih i izvanproračunskih korisnika
  • upute Ministarstva financija

2. Postupak donošenja izmjena i dopuna proračuna i financijskog plana

  • načelo uravnoteženosti
  • privremene mjere za uravnoteženje proračuna
  • prijedlog izmjena i dopuna financijskog plana
  • podnošenje amandmana
  • sadržaj izmjena i dopuna
  • dostavljanje izmjena i dopuna proračuna JLP(R)S
  • objava izmjena i dopuna
  • primjeri izmjena i dopuna proračuna i financijskog plana

3. Preraspodjela sredstava

  • mogućnosti i kriteriji preraspodjele
  • način provođenja i izvještavanja o preraspodjeli sredstava
  • izvršavanje državnog proračuna u slučaju kriza i katastrofa
  • izvršavanje proračuna JLP(R)S tijekom trajanja posebnih okolnosti
  • primjer preraspodjele

4. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačica: Mladenka Karačić, dipl. oec., viša savjetnica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o. 

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).

Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 2 boda stalnog stručnog usavršavanja iz ostalih područja. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.